JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Inför V65: Ljuv musik för Thomas?
(Travronden)
Thomas Lönn skickar två hästar till Rättvik i kväll. En av dem kan visa sig vara en riktig hit.
Läs mer...
Moderator
Dagbok
I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Dagbok
Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Kropp & Själ
Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p
Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Trampat av bit av hoven..
Hästvård Ser lite ut som det min hade, fast det har följt med hoven ut och sen försvunnit. Skönt att det bara är kosmetiskt!
Thera
4 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 493
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Red dressyr I ridhuset idag för att rida igenom programmet en sista gång. Jättefin i traven, galoppen kändes sådär, kom inte fram till...
Bison
4 minuter sedan
Svar: 1 543
Visningar: 121 515
Grenar
Skarpa hörn i transport
Utrustning Lösningar!
Det är ett skit att vara rejält darrhänt och skriva på mobil. Får försöka träffa rätt när finget passerar :rofl:
tanten
11 minuter sedan