Infractions: 1/0 (0)

jassica

Trådstartare
så står det ju under min avatar, vad betyder det? Kan det ha att göra med att jag fick en varning här om dagen?

men tycker det skulle vara konstigt, för jag fick det för jag trodde någon var troll, och det har väl säkert var 10e människa här på buke gjort men jag har aldrig sett någon annan ha sånt under sin avatar.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Hmm, vad knepigt när jag tittar i trådar jag skrivit i, även denna står det så här under avataren:

Reg.dat: 2007-10-15
Ort: Gävle
Inlägg: 2.167
Infractions: 1/0 (0)

och det sista har det inte stått någon gång förut, reagerade på det häromdagen.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Då är det bara du som ser det :) Och det är nog därför du aldrig sett det hos någon annan användare heller ;)
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Det är bara moderatorerna, admin och användaren själv som kan se sånt.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

jag fick det för jag trodde någon var troll

Det är sedan ett bra tag tillbaka inte tillåtet att hinta/skriva om sådana ljusskygga varelser offentligt på buke mig veterligen.

Fick ett gult kort för det samma alldeles precis när moddarna fick möjligheten att dela ut gula/röda kort (dvs för evigheter sedan), men såg aldrig att det noterades på min profil då, som det verkar göra nu.

Vet inte ens vad som hände med det där gula kortet :confused: När/om det försvann eller om det hänger kvar nånstans.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Och jag undrar också vad 0/1 betyder och vad skillnad är 1/0, men med lite egen slutledningsförmåga tror jag det första är banning:angel:, och den andra någon forma av varning.:confused:
 

Liknande trådar

Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Lavine
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 157
Senast: Sassy
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 697
Senast: Pilot
·
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp