Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det blir ett mästerskap utan det annars så säkra kortet Jerich Parzival med ryttarinnan Adelinde Cornelissen. Förra årets VM-trea dominerade länge den holländska dressyren, men har i år bara ställt upp i en tävling. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Dressyr/2015/7/Inget-EM-for-Jerich-Parzival/
Hästnyheter
De holländska dressyrtrupperna med Parzival och Adelinde Cornelissen i toppen resulterade i så stor uppståndelse att Adelinde själv fick...
Hästnyheter
För första gången sedan 2011 blir det ett internationell mästerskap i dressyr utan Charlotte Dujardin då hennes partner Valegro har gått...
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...
Islandshäst Jag känner mig inte längre nöjd med jag i höstas äntligen fick över 5,0 i V5 - jag kommer känna mig så malplacerad i A-klass nu på nästa...