Inget ljud på YouTube?

DaydreamBeliever

Trådstartare
:confused:
Helt plötsligt så fungerar inte ljudet när jag ska spela upp något på YouTube, det fungerar bra för övrigt, t ex i MediaPlayer.
Håller på att installera in ett nytt virusprogram (Kaspersky Internet Security 7.0) kan det ha något med saken och göra?
Någon som vet vad som kan vara fel??? :confused:

Sv: Inget ljud på YouTube?

Har nu fått mejlsvar från de som säljer Kaspersky, och fick instruktioner hur jag skulle få bort blockeringen (brandväggens fel) och jag hängde med fram tills att han skrev "sätta brandväggen i inlärningsläge" hur gör man detta? :confused:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 691
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 847
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 952
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka