Inget steg framåt

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse blev jag varse att jag hade gjort bort mig på jobbet igen. Jag skulle ha gjort ett mejlutskick i torsdags och det glömde jag bort. Så vi tappade 4 dagar utan att marknadsföringen kom ut.

Såna här grejer händer precis stup i kvarten. Min chef är inte nöjd över det och tycker att jag ska vara helt sjukskriven tills jag funkar igen. Det är ingen idé att jag jobbar om jag inte fungerar.

Så nu har jag ringt VC igen. De återkommer med en tid i morgon.

Det här känns så surt. Jag tycks inte kunna lyckas med något alls i mitt liv. Inte med jobbet och inte med det sociala. Och just nu orkar jag ändå inte träffa folk, i alla fall inte om jag behöver prata något.
 

När man är sjuk orkar man inte. Det är ju samma om du har feber eller likn som med psykiska besvär.
Det är inte bara du som inte fungerar normalt som sjuk. Det gör ingen av oss.
Med det sagt hoppas jag du kan tycka att det är ok för dig att bli sjuk och inte orka. Precis som jag är rätt säker på att du tycker det är ok för andra.

Jag hoppas på att du kan få bli fullt sjukskriven, slippa så mkt måsten och få tid att läka utan de kraven.

Kram om du vill ha!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det har varit pissväder ute idag. Så det fanns ingen anledning att göra något ute idag. Men i morse så deklarerade jag. I torsdags när...
Svar
9
· Visningar
661
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp