Inkörning

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare hanoi roxx
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 066
H

hanoi roxx

har en 3-årig barockpinto som jag börjat rida in så smått. Vill nu även börja med inkörning. hur går jag bäst tillväga? har tömkört honom några gånger och det funkar rätt ok... kan någon skissa ett litet program kanske? vilka övningar ska jag göra? när och hur börjar man med skakelträning osv? hjälp....

Sv: Inkörning

Om du inte kan själv så tycker jag att du skall lämna hästen till någon som kan köra in den åt dig. Vet att miamiamia här på forumet kör in tex.//bonny

Sv: Inkörning

Ja man ska ta hjälp av kunnigt folk när man kör in en häst!
:bump:

Du svarade på mitt inlägg, bonny :D
Men jag vet hur man kör in en häst :smirk:

/Lisa

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 416
Senast: animalasia
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: Ramona
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 127
Senast: Piaff
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka