Inkörning

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare gookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 348
Sv: Inkörning

åke skrev:
Va??? Menar du det? Men är han sambo med Lisa då eller?

Det fattar du väl ändå att dom inte är. Dom bor ju inte ens i samma stad. I så fall så heter det särbo.//bonny

Senast ändrad av en moderator:

Jag tror Bonny att SKURT är gay..tyvärr..

Därför kör han inte heller 4-spann..eller inte ens 2-spann heller för den delen..Hans röst är för klen.

Däremot sågs han senast på en audition för uppdrag i BWO.

Alexander Bards hästar springer som skållade troll och drar in så mycket pengar i fickorna så han måste byta till långbyxor nu..å där kommer SKURT in.

För er som inte vet det så är faktiskt Alexander Bard en framgångsrik travhäst-uppfödare

Trygg skrev:
Jag tror Bonny att SKURT är gay..tyvärr..

Därför kör han inte heller 4-spann..eller inte ens 2-spann heller för den delen..Hans röst är för klen.

Däremot sågs han senast på en audition för uppdrag i BWO.

Alexander Bards hästar springer som skållade troll och drar in så mycket pengar i fickorna så han måste byta till långbyxor nu..å där kommer SKURT in.

För er som inte vet det så är faktiskt Alexander Bard en framgångsrik travhäst-uppfödare
VA???:eek:

2-spann..:angel:

SKURT:angel:

Känner att den här tråden helt spårade ut...:eek:

Förlåt TS..men hoppas att du kommer vända dig hit med en massa frågor ang inkörningen av din häst!

åke skrev:
Va??? Menar du det? Men är han sambo med Lisa då eller?
Menar du mig?? :eek:

Om jag hade haft han som sambo hade jag inte satt min fot här :love: :d :D :rofl:
Urk han är väl 40-50 föresten :eek: :crazy: :angel:

Nej jag råkar tycka hans j*vla häften är bra :angel:

skurt.jpg

Denna snubbe har alltså gjort "Anders Erikssons" häften enligt Trygg :devil: :rofl:

alexander_bard.jpg

Och här en travhäst-uppfödare...So what? :D
Han kanske ska strunta i sjungandet o satsa på trav? :devil:

Bard i kortbyxor
Hockeystjärnan Peter ”Foppa” Forsberg, som deläger hästen tillsammans med Robert Bergh och sin pappa Kent, kunde inte komma till Kalmars V75-tävlingar eftersom hans hockeylag Colorado Avalanche har fullt upp med den pågående NHL-säsongen i Nordamerika. Men Tsar d´Invernes uppfödare Ulrich Bermsjö och Alexander Bard fanns på plats, den sistnämnde var nog den ende på kylslagna Kalmar i kortbyxor!

Tsar2.jpg
[/IMG]
Fotot taget efter Derbyvinsten...kortbyxor då med! Förstorar ni upp bilden så ser ni honom..den gröne med kepan, tillbakadraget gömd i papperspåsen...

Så vem var det jag träffade senast förra fredagen då???? :rofl: Nääääää Alexander Bard var det inte och inte Skurt heller... Så det så!!!!!!!!!!!

Liknande trådar

Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
12
· Visningar
923
Senast: Velig
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 008
Senast: Mli
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 419
Senast: animalasia
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
711
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?