Inläggning på psyk, ser det olika ut?

Hm, så kanske det var? Fast jag upplevde mest att ronden var till för att stämma av med läkaren för att kolla mediciner, sömn etc.? Samtalen med vårdarna var en annan grej, då satt man avskiljt och fick verkligen tid att prata. Verkar vara väldigt olika rutiner helt enkelt!

Och vad sjukt att helgpersonalen tog fel på patienter. :crazy:
Vårdarna var bra att prata med tycker jag med men dom tycker inte jag ofta tar kontakt utan då får man gå till dom. Vilket gör att man lätt glöms bort om man inte lämnar sitt rum.

Ja, just den perioden var helgpersonalen som ett skämt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det var länge sen jag skrev och mycket har hänt sen dess. Jag hade/har en ätstörning och en del andra diagnoser. Mitt mående är svajigt...
Svar
17
· Visningar
1 860
Senast: Qelina
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva om två saker idag. Det första är om hur det går nu och lite om hur det kommer bli och ja allt sånt. Och sen det andra...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 206
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 898
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Skulle vilja ha lite råd och erfarenheter från er som kanske själva haft en psykos eller en nära anhörig som har det eller kanske jobbar...
2
Svar
20
· Visningar
3 127
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp