Inläggning på psyk, ser det olika ut?

Hm, så kanske det var? Fast jag upplevde mest att ronden var till för att stämma av med läkaren för att kolla mediciner, sömn etc.? Samtalen med vårdarna var en annan grej, då satt man avskiljt och fick verkligen tid att prata. Verkar vara väldigt olika rutiner helt enkelt!

Och vad sjukt att helgpersonalen tog fel på patienter. :crazy:
Vårdarna var bra att prata med tycker jag med men dom tycker inte jag ofta tar kontakt utan då får man gå till dom. Vilket gör att man lätt glöms bort om man inte lämnar sitt rum.

Ja, just den perioden var helgpersonalen som ett skämt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 147
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 565
Senast: Sassy
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 155
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Det var länge sen jag skrev och mycket har hänt sen dess. Jag hade/har en ätstörning och en del andra diagnoser. Mitt mående är svajigt...
Svar
17
· Visningar
2 056
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka