Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha - nu hajjar jag. Om man planerar sina felintag så blir det rättintag av dom. Ben o Jerry - Here I come.
Idag blev det frallor och nutella bara för jag inte orkade diska (vilket jag behöver för att kunna laga mat)
Det gick som planerat![]()
Nutella är skitgott men som hasselnötsallergiker är det inte något man bör äta, tyvärr! Men gott är det!
Jag tror att den här tråden är smart, faktiskt. Jag har varit sugen på popcorn två kvällar i rad men inte gjort några, för jag hade tråden i bakhuvudet och hade dessutom bestämt att det var godiskväll ikväll.
kl
Dagens frestelse heter semla och det ligger en snickers på köksbänken,semlan kan jag kalla födelsedagstårta då jag inte åt någon sådan häromdagen,men vad ska jag skylla snickersen på ? lördagsgodis ?![]()
Nä, snickersen kan du kalla gäddhäng!
Stackare. Hasselnöt är den bästa nöten. Tål du andra nötter?
kl
Jag är så sjukt sugen på chokladbollssmet. Meeeeeen jag har redan ätit en Sarah Bernhard-bakelse idag, samt en bit äpplekaka. Och igår kan det hända att jag åt 3/4 av burken Ben&Jerrys som det var meningen att jag och maken skulle dela lika på (jag kunde inte hjälpa det! Han sprang ju iväg för att byta blöjor och sådant, och lämnade mig med den stackars burken i knäet. Så gör man inte om man verkligen vill dela jämlikt.). Så nej, det blir ingen chokladbollssmet för mig ...
Jag kan ju dricka lite vatten istället. Det är ju gott.
![]()