Innetäcke med magplatta

MetalFairy

Trådstartare
Finns det något märke som överhuvudtaget för sådana? Var kan man hitta dem? Söker ett modell tjockare av termo-typ. Har sett ett på Hööks men det faller mig inte i smaken.

Sv: Innetäcke med magplatta

Har ett sådant, några år gammalt som är inköpt på Källquists... mkt bra till ston, men "värdelöst" till valacker/hingstar...:( eftersom de har förmågan att kissa på plattan,eller det stänker på den...:(
Jätteäckligt... och sedan väger det bly nytvättat...

oj det hade inte jag tänkt på! tur att det inte blev ett sånt!
finns på hööks... ser jättemysigt ut!

jag har det från hööks.. skitmysigt.. såg blä ut i annons men ligger bra på hästen och han trivs i det :)

Liknande trådar

Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Jeps
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
608
Senast: skiesabove
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 601
Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
757
Senast: Lemeie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka