Inredningstråden, del 2

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 177 026
Status
Stängd för vidare inlägg.
Den verkliga färgen är mer denna fast lite djupare. Ganska nära den i köket fast ändå inte 😁
IMG_20230507_131821.webp

Sängborden är hemma och projektet har startat 😁
De var i sämre skick än väntat, den som en gång målat om den har inte gjort ett bra jobb 😆
Att de är så skarriga gör att det känns helt okej att göra om dem.
Har slipat, tvättat, spacklat och slipat.

Vad är det nu matte släpat hem?
IMG_20230507_200527.webp

Jag är inne i en period då jag vill byta ut precis allt samtidigt. Ny soffa, ny säng, nya matstolar, ny garderob... Just det, och så vill jag gärna köpa ett hus också! Som "tur" är har vi inte riktigt pengar till någotdera just nu, så jag får fortsätta drömma en stund till :p

Tycker Berså är så fint och vill ha såna gardiner i köket. Men blå eller de klassiska gröna?
Väggarna är blågröna.
IMG_20230512_093429.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
657
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
576
· Visningar
16 526
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Signatur

Hund, Katt, Andra Djur