inspektion

Ela

Trådstartare
Vad är det dom kollar vid en ispektion av hästhållningen?
Stallet, boxarna, hagarna, hästarna?? Hur petiga är dem? Vad har ni fått anmärkning på och varför??

Sv: inspektion

Vad är det dom kollar vid en ispektion av hästhållningen?
Stallet, boxarna, hagarna, hästarna?? Hur petiga är dem? Vad har ni fått anmärkning på och varför??

I min kommun verkar de inte vara petiga alls, jag tycker de ska anmärka på liggunderlag i ligghallar & fråga hur ofta man byter hösilage osv(eftersom många byter alldeles för sällan & höet blir dåligt), men här mäter de bara boxar/spiltor, kollar att det inte sticker ut spikar, vassa föremål osv.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Uppfödaren har haft djurförbud sedan 2015, men har fått sköta hästar under annans tillsyn. Vid en inspektion hittades han ensam i...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 706
Senast: Fibusen
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 823
Senast: 13579vas
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 016
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka