Inställning: prenumerera på trådar?

-Remont-

Trådstartare
Känner mig lite handikappad. Visst ska det gå att ställa in någonstans att trådar man skrivit i automatiskt hamnar som prenumerationer? Mina verkar inte göra det och jag kan inte hitta var jag ställer in det. :o
 
Sv: Inställning: prenumerera på trådar?

Du går in på Kontrollpanelen --> Redigera alternativ
Sen finns det en rullist under Meddelanden & trådbevakning där du kan välja om du vill ha automatisk prenumeration på trådar du skrivit i.

Jag har t.ex valt Inget e-postmeddelande där. Då ser jag under kontrollpanelen om det finns nya inlägg men jag får inget e-postmeddelande om det.
 
Sv: Inställning: prenumerera på trådar?

Jag tycker det är ganska luddigt just där. Var själv tvungen att leta en stund när jag skulle skriva förra inlägget. Då visste jag ändå var det skulle finnas, men likförbaskat höll jag ändå på att missa det :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
313
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
893
Senast: Tonto
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp