inställningar??

M

marijaa

Nu har jag fått min bärbara och jag stör mig otroligt på att musen markerar lite vad den vill, så fort man inte rör musen en stund, hur får jag bort det?

Sen undrar jag om man kan ställa in så att bilderna ALLTID visas som minatyrer? istället för små ikoner.

mvh/Maria
 
Sv: inställningar??

alltid som miniatyrer tror jag fkatiskti tne fungerar iom att vissa mappar inte kan visas så, men du kan göra ett försök, ställ in det, och sedan går du in på "visa -> mappalternativ -> visa allam appar som denna" och startar om datorn.

det där med musen låter helmysko, ring supporten.

vad är det för dator för övrigt? hem-pc? vilekt företag isf?
 
Sv: inställningar??

Baka_kun skrev:
alltid som miniatyrer tror jag fkatiskti tne fungerar iom att vissa mappar inte kan visas så, men du kan göra ett försök, ställ in det, och sedan går du in på "visa -> mappalternativ -> visa allam appar som denna" och startar om datorn.

det där med musen låter helmysko, ring supporten.

vad är det för dator för övrigt? hem-pc? vilekt företag isf?
vi diskuterade ju att jag skulle köpa bärbar i en annan tråd, tillslut blev det en hp som en kompis brossa valde ut till mig efter att jag sagt vad jag ville ha, vet inte riktigt vad det är för modell, kan den heta compaq nx6125? annars är det någon annan förkortning...

nej, nu blir jag nervös, så det där med musen är inte riktigt som det ska alltså?
typ om det är olika alternativ som ska bockas i så om jag håller pekaren på ett alternativ så kan musen själv klicka i bocken utan att jag "musklickat":confused:
 
Sv: inställningar??

Brukar också ha problem med hoppande markör mm. hos mig beror det på att touchpaden är i funktion samtidigt som musen, man kan ställa ner känsligheten på den men inte stänga av helt med den variant av mus jag har.
Är sambon som fixar allt med datorn till mig så jag vet tyvvärr inte hur man gör.
 
Sv: inställningar??

Touchpaden är rolig, har man handen över när man skriver så känner den av det och följer med :)
 
Sv: inställningar??

Laban skrev:
Touchpaden är rolig, har man handen över när man skriver så känner den av det och följer med :)
så jag ska bara hålla fingrarna i styr då? :smirk:
 
Sv: inställningar??

Inte bara fingarna utan hela kroppen.
Touchpaden läser ju av allt så använder man inte den så är det rek att man stänger av den.
 
Sv: inställningar??

Laban skrev:
Touchpaden är rolig, har man handen över när man skriver så känner den av det och följer med :)
Mm, o sätter sig mitt i ord så man skriver ord i ord..... därför stänger jag av min. Har en liten usb-mus som jag använder i stället.:D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 324
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 816
Senast: skiesabove
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 464
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp