Bukefalos 28 år!

Instagramhjälp

Flixon

Trådstartare
Ni vet sådana här frågestunder på Instagram, där en användare skriver typ "fråga mig vad som helst" och sen svarar på detta (i text) i stories. Hur tusan gör man detta? Jag hittar bara frågor i livesändning, men jag vill inte ha en hel livesändning? Och hur lägger jag upp frågorna och svaren på ett smidigt sätt?

Har ett anonymt konto med ganska många följare så jag känner inte riktigt för att köra någon slags trial and error-variant :D
 
Hittade under smile-ikonen vid story. Finns en som det står frågor på. 7:de rutan för mig. Krävde dock att jag lade upp en bild.

Har man svarar. Ingen aning
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
548
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 782
Senast: Klara
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 056
Senast: Habina
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 817
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp