Installation av redan installerat program

emmet

Trådstartare
Hej,

jag installerade för cirkus 2 år sedan ett program på datorn från en Cd, jag använder programmet litle då och då ex. igår. Idag hittar datorn inte programmet utan försöker installera om det vilket inte går då jag inte längre har tillgång till Cd:n. Jag tror att det är en fullversion av programmet, men kan nyckeln ha gått ut? Finns det något jag kan göra? Har prövat att starta om datorn, det står inget i hjälpmanualen och jag kan noll om datorer....Jag behöver/gillar verkligen det här programmet men är för fattig för att köpa det. Några förslag på vad jag kan göra för att få de filer som redan finns att fungera igen?

/Desperat uppsatsskrivare

Liknande trådar

IT & mobiler Ett mysko problem... Installerade openoffice 4 på datorn, men hittar den inte! Installerade den under c/program, men ser inte mappen...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Ces
·
IT & mobiler Jag ska försöka föra över ett par filmer till en ftp-sida eller vad man nu kallar det (jag och min gamla pälsk ska vara med på Discovery...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: gul_zebra
·
P
  • Låst
IT & mobiler Hej, Har varit och köpt en ny dator: ACER på Onoff. När jag packar upp finns ingen installations CD med till Windows Vista, så som vi...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har en dator från 1800 kallt som jag tänkte min son kunde ha att surfa på, så jag köpte en USB-adapter så kan han ansluta till det...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka