Instruktör i Centrerad ridning?

Genom att hitta tränare som gått hos Sally Swift, antar jag. Jag vet inte om Sally tar emot längre?
 
som jag tidigare skrivit, känner ngn till var man kan få tag på en sådan instruktör?
svårt eftersom de är så få...
 
Kolla på länken som jag fick av Hellas! Där kunde man söka på tränare. Fanns ju även mail o telefonnummer där. I Stockholm (bor du va?) finns det ju garanterat tränare.. Vet iaf en som jag inte kommer på va hon heter just nu.. :o
Jaja, fråga om du vill veta så ska jag kolla det. :)
 
det kommer en tränare i centrerad ridning hit upp kanske en gång i månaden, hon är från södra sverige nånstanns, sthlm tror jag.. Lotta Månsson heter hon, är utbildad av Sally Swift och ger lektioner i hela europa.. hon kan utbilda andra att bli tränare också, jag vet inte riktigt var man kan få tag på henne annars, men hon kan du kolla med om du hittar henne nånstanns.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
587
Senast: Corax
·
Gnägg Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att...
Svar
14
· Visningar
1 139
Senast: MalanMjöl
·
Utrustning Är det inte snö så är det flygfän.. Och idag blev jag påmind om att hästen HATAR insekter. Så, vad har ni för insektstäcken vid ridning?
Svar
10
· Visningar
268
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Forskare vid Tokyo universitet har visat att ridning aktiverar den del av hjärnan som står för lärande och minne. Ridningen främjar...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp