*Intagning av hästar*

P

Ponnytokig

Ska börja ta in mina hästar nattetid i början med idag.
Någon mer som ska börja stalla sin hästar nattetid idag?

Vi började stalla in igår. Det var första kvällen hästarna huckrat och velat gå in.

Z

zana

Stallade in i torsdags, eller iallafall fullbloden, det tyckte att det var för kallt nu. Kallbloden är ute så länge de trivs med det.

P

Pyrusan

Ena kusen kommer stallas in på måndag.
Andra får gå ute september ut! Vi bygger om i det stallet, så de har inget val.. :angel:
Fast de har tillgång till en liten lösdrift i beteshagen.

M

majja22

Var tvungen att stalla in redan sista juli, på veterinärens inrådan.men de hann gå ute 2 månader iaf,bättre än ingenting!

Liknande trådar

Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 994
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Min häst visar ju ganska tydligt att hon dels föredrar att vara ute så mycket som möjligt och dels mår bättre i magen av att äta hela...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 052
Senast: Blyger
·
Hästhantering Jag har precis flyttat hem mina två hästar där dom går på lösdrift. Mitt ena sto 18 år, har en senskada och ska endast skritta men hon...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar