Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej.. kollega 1 sa förlåt som sagt.. sen kom han över på morgonen och vi låg..
Sämst karaktär.
Men jag är så attraherad av honom (sexet är inte jättebra.. än.) jag vet inte.
 
Vinkevink! :)

Jag trodde ju inte ett ögonblick att ni inte skulle komma på det. Egentligen trodde jag det skulle komma fram lite tidigare än det gjorde, men när jag lagt upp bilderna i bildtråden sa jag att nu är det dags för popcorn :D.

Redan när jag sa att jag strukit mig från dejtingsajterna förväntade jag mig nyfikna frågor om varför. Men det var ingen som undrade.
 
Vinkevink! :)

Jag trodde ju inte ett ögonblick att ni inte skulle komma på det. Egentligen trodde jag det skulle komma fram lite tidigare än det gjorde, men när jag lagt upp bilderna i bildtråden sa jag att nu är det dags för popcorn :D.

Redan när jag sa att jag strukit mig från dejtingsajterna förväntade jag mig nyfikna frågor om varför. Men det var ingen som undrade.

Vi är ibland himla finkänsliga;) en del saker kan man få outa själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
255
Senast: Badger
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
695
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
462
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
562
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp