Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm...vet inte...han var väl trevlig men verkade lite trög. Kanske för att han ÄR trög eller kanske för att han var nervös. Nå, vi ska höras igen så får vi se. Just nu känner jag mig lite besviken på nåt sätt :(

Berätta ni som vet - kan det ändra till det bättre?
Ja!
Jag blir alltid jättetrög i början, har så lätt att misstolka saker så blir därför tvärtom istället. :cautious:
 
Han saknade liksom "go", kändes det som.
Hmmph. Det är svårt att mena vad du menar, men jag hade gett den en och kanske två chanser till. Om det är det enda som gör det. Samtidigt är det tråkigt, för chattar man är det ju den rösten man får upp i huvudet.
 
Blev precis tillfrågad om en fikadejt. Vi har skickat fem mail sammanlagt, inga långa. Killen har bara en ansiktbild, ser okej ut men vet inte riktigt om han är min stil typ. Trots jag eg inte riktigt vet vad som är min typ ;) Har i princip inget emot att ses utan en massa mailande, jag har dock aldrig gjort det bara ;) Ska jag prova, trots jag inte tror det är min blivande man? ;)
 
Blev precis tillfrågad om en fikadejt. Vi har skickat fem mail sammanlagt, inga långa. Killen har bara en ansiktbild, ser okej ut men vet inte riktigt om han är min stil typ. Trots jag eg inte riktigt vet vad som är min typ ;) Har i princip inget emot att ses utan en massa mailande, jag har dock aldrig gjort det bara ;) Ska jag prova, trots jag inte tror det är min blivande man? ;)
Ja! Om inte annat så är det bra övning. :D
 
Hmm...vet inte...han var väl trevlig men verkade lite trög. Kanske för att han ÄR trög eller kanske för att han var nervös. Nå, vi ska höras igen så får vi se. Just nu känner jag mig lite besviken på nåt sätt :(

Berätta ni som vet - kan det ändra till det bättre?
Just därför jag inte vill prata i telefonen. Bättre att träffas då. Jag skulle ge det en chans irl :D
 
Har varit på min första dejt med kille från HP. Jättetrevlig, och det kändes som om vi kände varandra fast att vi bara skrivit lite grann i drygt en vecka. Snygg också :) kanske kan jag tom börja känna nåt mer framöver.... Han är inte på, och det uppskattar jag väldigt mycket. Fick ett mess nu att han gärna ville ses igen :D Jag var inte heller alls så nervös som jag trodde jag skulle vara.

Har förresten inte helt släppt gummi-mannen. Har berättat för honom hur jag ser på saken. Han verkar ta det bra. Jag gillar honom också, trots allt.
 
Och äger en fastighet där jag står skriven tillsammans med min man.

Jag bor i hyrd lägenhet och har aldrig varit gift men stalkar man mig så ser det ut som att jag bor ihop men en man. Han är egentligen en granne och måste ha blandat ihop våra lägenhetsnummer för att enligt ratsit bor han i min lägenhet. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det heller. :D:confused:
 
Beroende på vilken sida jag salkas på så är jag antingen sambo på min gamla adress med mitt ex eller bor själv i mitt nya boende
Adressändring gjorder till den 1/10.
Förvånansvärt hur långsamt infon uppdateras på en del ändå populära sidor.

Själv kollade jag inte upp något angående den killen jag träffade. utgick helt enkelt ifrån att det han berättade stämmde.
 
Blev precis tillfrågad om en fikadejt. Vi har skickat fem mail sammanlagt, inga långa. Killen har bara en ansiktbild, ser okej ut men vet inte riktigt om han är min stil typ. Trots jag eg inte riktigt vet vad som är min typ ;) Har i princip inget emot att ses utan en massa mailande, jag har dock aldrig gjort det bara ;) Ska jag prova, trots jag inte tror det är min blivande man? ;)

Jag hade kört på. Har ju inget att förlora på det :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 932
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
350
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp