Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver ju dock inte betyda att han inte gillar bläckfiskar. :idea:
Sant. Fast det finns faktiskt ett armband som signalerar den läggningen. Har spanat efter det i verkligheten i hela mitt liv. :(

Octopus_Bracelet_226_6__25943.1392335251.1000.1000.JPG

Men så snyggt! :eek:

Jag känner en som pysslar en del med tentakelporr, ska jag hooka upp dig? :laugh:

@mandalaki Är det armbandet du spanat efter eller en man som bär armbandet för att signalera om läggningen?

Kan inte hjälpa dig med att hitta mannen men armbandet hittar du här: http://www.glassnfire.com/octopus-bracelet/

Vill du ha fler smycket som signalerar din läggning hittar du det här: http://www.glassnfire.com/octopus-pendants-jewelry/

Tänkte att det är väl alltid något? :p

Någon som signalerar läggningen förstås!

Men nu känner jag att jag behöver smälta begreppet tentakelporr lite.

"Hejsan skönhet:) Hur mår du idag då? Du verkar vara en spännande och intressant tjej i min smak! När jag såg din profil så blev jag lite små nyfiken på vem du är. Kanske är jag den rätta killen för dig. Jag är en charmig, trevlig och mogen kille som skulle vilja lära känna dig. Hoppas på dig. kramar prinsen Robban"

PRINSEN! Vad i hela helvete får en mänska att skriva under med prinsen?! :rofl:

"Hejsan skönhet:) Hur mår du idag då? Du verkar vara en spännande och intressant tjej i min smak! När jag såg din profil så blev jag lite små nyfiken på vem du är. Kanske är jag den rätta killen för dig. Jag är en charmig, trevlig och mogen kille som skulle vilja lära känna dig. Hoppas på dig. kramar prinsen Robban"

PRINSEN! Vad i hela helvete får en mänska att skriva under med prinsen?! :rofl:
:rofl::rofl::eek::rofl:

Han kanske är prins?! ;)
Det känns inte som något någon som passerat 10 års ålder skulle använda sig av

Nä-ä, jag ger upp! Ingen skillnad VAD jag skriver som inledning så möts jag av tystnad :cry: Vad är det för fel på att skriva "nej tack"??
Det här är inte roligt mera!!

Efter flera dagars övervägande och funderande så skapade jag mej ett konto på tinder.. Men alltså va?! Inte ett enda swipe på rätt håll än!!:confused::confused:
Finns det bara guys som är fula eller har en spännisbild framför badrumsspegeln O_o

Ni som är lite mer erfarna där inne, vad betyder knapparna?
Det röda krysset fattar jag (det är välanvänt) och jag antar att det gröna hjärtat är tvärtom -alltså en "like"? Eller..?
Men den gula tillbakaknappen då? Och den blåa stjärnan?
Känner mej vansinnigt korkad och precis lika rädd för att göra fel..

Efter flera dagars övervägande och funderande så skapade jag mej ett konto på tinder.. Men alltså va?! Inte ett enda swipe på rätt håll än!!:confused::confused:
Finns det bara guys som är fula eller har en spännisbild framför badrumsspegeln O_o

Ni som är lite mer erfarna där inne, vad betyder knapparna?
Det röda krysset fattar jag (det är välanvänt) och jag antar att det gröna hjärtat är tvärtom -alltså en "like"? Eller..?
Men den gula tillbakaknappen då? Och den blåa stjärnan?
Känner mej vansinnigt korkad och precis lika rädd för att göra fel..

Hjärtat är en like, den blå stjärnan är en superlike, dvs om du verkligen gillar någon. Den personenkommer då få en avisering att den fått en superlike av dig. Det gula är om du ändrar en dislike och vill se personen igen, kan bara användas av betalande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 325
Senast: Palermo
·
  • Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 260
Senast: Mia_R
·
Relationer Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ? 2
Svar
34
· Visningar
2 456
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 043
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka