Behöver ju dock inte betyda att han inte gillar bläckfiskar.Gud. Jag måste vara världens sämsta flirtare. Går och köper en lunch och mannen bakom disken är så snygg att jag blir lättad när han har ett Pride-armband på sig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver ju dock inte betyda att han inte gillar bläckfiskar.Gud. Jag måste vara världens sämsta flirtare. Går och köper en lunch och mannen bakom disken är så snygg att jag blir lättad när han har ett Pride-armband på sig.![]()
Sant. Fast det finns faktiskt ett armband som signalerar den läggningen. Har spanat efter det i verkligheten i hela mitt liv.Behöver ju dock inte betyda att han inte gillar bläckfiskar.![]()
Men så snyggt!Sant. Fast det finns faktiskt ett armband som signalerar den läggningen. Har spanat efter det i verkligheten i hela mitt liv.
![]()
Men så snyggt!
Jag känner en som pysslar en del med tentakelporr, ska jag hooka upp dig?![]()
@mandalaki Är det armbandet du spanat efter eller en man som bär armbandet för att signalera om läggningen?
Kan inte hjälpa dig med att hitta mannen men armbandet hittar du här: http://www.glassnfire.com/octopus-bracelet/
Vill du ha fler smycket som signalerar din läggning hittar du det här: http://www.glassnfire.com/octopus-pendants-jewelry/
Tänkte att det är väl alltid något?![]()
Du menar googla.Men nu känner jag att jag behöver smälta begreppet tentakelporr lite.
Jag vågar inte förrän jag kommer hem, sitter i landskapDu menar googla.![]()
Sant. Fast det finns faktiskt ett armband som signalerar den läggningen. Har spanat efter det i verkligheten i hela mitt liv.![]()
Försent! Jag har precis googlat ett ord jag inte ens läst eller hört tidigare, tentakelporr!För allas trevnad, föreslår end of bläckfiskurspårning!![]()
För de som är intresserade om lite bakgrund till tentakelporr, så har UR ett avsnitt med Anthony Bourdain i Tokyo där han träffar grundaren.Försent! Jag har precis googlat ett ord jag inte ens läst eller hört tidigare, tentakelporr!![]()
![]()
![]()
"Hejsan skönhetHur mår du idag då? Du verkar vara en spännande och intressant tjej i min smak! När jag såg din profil så blev jag lite små nyfiken på vem du är. Kanske är jag den rätta killen för dig. Jag är en charmig, trevlig och mogen kille som skulle vilja lära känna dig. Hoppas på dig. kramar prinsen Robban"
PRINSEN! Vad i hela helvete får en mänska att skriva under med prinsen?!![]()
Det har du rätt i... Kanske borde nappa ändå och uppfylla den där drömmen alla flickor har om att få bli en riktig prinsessa?!
Han kanske är prins?!
Det känns inte som något någon som passerat 10 års ålder skulle använda sig av
Nä-ä, jag ger upp! Ingen skillnad VAD jag skriver som inledning så möts jag av tystnadVad är det för fel på att skriva "nej tack"??
Det här är inte roligt mera!!
Skriver lite olika saker till olika män på HP. Jag kan inte!! Jag vill inte!!Vad nu då? Vad är det du skriver, var och till vilka?
Efter flera dagars övervägande och funderande så skapade jag mej ett konto på tinder.. Men alltså va?! Inte ett enda swipe på rätt håll än!!
Finns det bara guys som är fula eller har en spännisbild framför badrumsspegeln
Ni som är lite mer erfarna där inne, vad betyder knapparna?
Det röda krysset fattar jag (det är välanvänt) och jag antar att det gröna hjärtat är tvärtom -alltså en "like"? Eller..?
Men den gula tillbakaknappen då? Och den blåa stjärnan?
Känner mej vansinnigt korkad och precis lika rädd för att göra fel..