Jag gick till kylskåpet och hämtade en chokladpudding![]()
(Vill poängtera att det inte var en sån där PROTEINpudding, så det är ju nyttigt. Typ som att äta ångad blomkål, fast med mer protein)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick till kylskåpet och hämtade en chokladpudding![]()
Jag låg redan nedbäddad i soffan med feber och Schweizernöt. Så det här kom lägligt!Fy faaaan vad fuskigt!
Det där "inte" hör inte hemma där va?(Vill poängtera att det inte var en sån där PROTEINpudding, så det är ju nyttigt. Typ som att äta ångad blomkål, fast med mer protein)
Vi kan byta? Jag måste resa mig och storstäda så jag har plats att skruva ihop möbler imorrn och mitt hem råkar vara något av en svinstia. Ligger gärna med feber och choklad en liten stundJag låg redan nedbäddad i soffan med feber och Schweizernöt. Så det här kom lägligt!
Det är bra att ligga i soffan! Här är det totalt kaos, men inte i taket!Vi kan byta? Jag måste resa mig och storstäda så jag har plats att skruva ihop möbler imorrn och mitt hem råkar vara något av en svinstia. Ligger gärna med feber och choklad en liten stund![]()
Jag gillar hur du tänker!Det är bra att ligga i soffan! Här är det totalt kaos, men inte i taket!![]()
No go för träff nästa helg.vet ej hoppas på en träff till. man får var tålmodig.
Till vad?Ni tjejer har choklad och chokladpudding. Funkar det?
Ni har det i soffan och äter det lite när som. funkar det mot tystnaden?Till vad?![]()
Ingen aning, jag har det inte. Smaskar du mycket när du äter så är det inte tyst.Ni har det i soffan och äter det lite när som. funkar det mot tystnaden?
Du undrar om tröstätande funkar mot ensamhet?Ni har det i soffan och äter det lite när som. funkar det mot tystnaden?
Nej det vet jag att den inte gör. har pövat.Du undrar om tröstätande funkar mot ensamhet?
Vad menar du då med chokladen och puddingen?Nej det vet jag att den inte gör. har pövat.
Det var ett spel på tröstätande men jag tänkte inte igenom inlägget och borde inte sänt det. ber om uräkt för detta.Vad menar du då med chokladen och puddingen?
Har stor erfarenhet av tröstätande.Det var ett spel på tröstätande men jag tänkte inte igenom inlägget och borde inte sänt det. ber om uräkt för detta.
Jag älskar choklad vare sig min sambo är hemma eller ejMin sambo är en äkta chokladknarkare. Jag hoppas verkligen inte det beror på att han känner sig ensam![]()
Kul! Det är inget att skämmas över.Öppnar dark chamber of shame,
Har en hobby. bygger små flygplan som jag inte vet vad jag ska göra av med. har get bort de flesta.
![]()
lite av en skämskudde över det hela men jag har inte någon tv och vet inte vad jag ska skriva om.
Kul! Det är inget att skämmas över.