Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
(Vill poängtera att det inte var en sån där PROTEINpudding, så det är ju nyttigt. Typ som att äta ångad blomkål, fast med mer protein)
Det där "inte" hör inte hemma där va? :p

Jag låg redan nedbäddad i soffan med feber och Schweizernöt. Så det här kom lägligt!
Vi kan byta? Jag måste resa mig och storstäda så jag har plats att skruva ihop möbler imorrn och mitt hem råkar vara något av en svinstia. Ligger gärna med feber och choklad en liten stund :angel:

Öppnar dark chamber of shame,
Har en hobby. bygger små flygplan som jag inte vet vad jag ska göra av med. har get bort de flesta.
15965535_10154443845002762_6206614986648709206_n.jpg

lite av en skämskudde över det hela men jag har inte någon tv och vet inte vad jag ska skriva om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
515
Senast: _Elly_
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 685
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 758
Senast: corzette
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025