Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror det kan finnas folk som vill veta mer om honom. Även om jag inte direkt skulle maila honom efter att ha läst presentationen så finns det säkert andra som skulle göra det.

Det tror inte jag eftersom han "klagar" på att det inte spelar roll vad han skriver och därför lägger han bollen i knäet på motparten (kvinnorna)

Det tror inte jag eftersom han "klagar" på att det inte spelar roll vad han skriver och därför lägger han bollen i knäet på motparten (kvinnorna)
Ja jag tycker det är väldigt oattraktivt med de som skriver att "det är ändå ingen som läser " etc.
Men samtidigt så tror jag att det är så många gör dvs läser inte presentationerna.
Och jag tänker att det är inte lätt att skriva något som är perfekt. Det finns säkert någon som skulle störa sig på min presentation också.

Senast ändrad:
Ja jag tycker det är väldigt oattraktivt med de som skriver att "det är ändå ingen som läser " etc.
Men samtidigt så tror jag att det är så många gör dvs läser inte presentationerna.
Och jag tänker att det är inte lätt att skriva något som är perfekt. Det finns säkert någon som skule störa sig på min presentation också.

Absolut. Det är svårt. Samtidigt som alla jag hört uttala sig i frågan tycker som dig (och mig); klagande och gnäll är oattraktivt som f*n.

Dvs de gör det svåra svårare genom att tycka "fråga vad du vill veta" och sen ännu svårare genom att klaga.

Första mailet från en komplett främling: "Men det ordnar sig ska du se. Det räcker med att skriva lite så är dialogen igång!"

:confused:
Optimistisk typ! :rofl:

En grej jag funderat på är det som många av er stöter på: någon berättar absolut inget utan skriver typ Fråga så får du veta! Men vem *** vill dejta en mupp som kräver ett korsförhör för att berätta något om sig själv? Så otroligt oattraktivt.

Optimistisk typ! :rofl:

En grej jag funderat på är det som många av er stöter på: någon berättar absolut inget utan skriver typ Fråga så får du veta! Men vem *** vill dejta en mupp som kräver ett korsförhör för att berätta något om sig själv? Så otroligt oattraktivt.
Det undrar jag med. Fattar inte varför jag ens skulle undra nånting om någon random snubbe jag inte är intresserad av :confused: Som att beställa nånting från tv-shop utan att kolla vad det är. Så ointressant att man inte ens blir besviken när det visar sig vara skit.

När folk inte skrivit någon presentation och sedan mailar med ett "Hej. hur är det" så har jag märkt att man ofta får dra saker ur personen. Dessutom så får man ofta svar som inte säger något.

Tex en person bad jag då att berätta lite om sig själv eftersom han inte hade presentation.
Hans svar var då? - Vad vill du veta?

Jag frågade då vad han tex hade för intressen- Allmänna intressen. Träffa vänner och sånt. Gå på bio ibland.

Jag frågade sen vad han letade efter på sidan och fick till svar- Träffa någon.

Sen frågade jag något om hur han var som person och fick till svar -Jag är väl som folk är mest.

Okej... du har allmänna intressen och är som folk är mest...

Jag fick reda på en hel del om personen men inte på det sätt som han nog tänker sig. Dvs jag visste då att han inte kommer fungera tillsammans med mig. För jag tycker det är jobbigt med någon som inte kan vara tydlig och som jag måste dra saker ur.

:rofl: bump för dött på HP. Hittar inget av intresse, och dom som jag har skrevet med innan har jag inte mycket intresse för. Skriver fortfarande med drak-killen, han är smart och trevlig och funderar på en annan träff, fast jag inte hade lyst igår :laugh: Frågade rakt av om han menade allvar med hela drak-grejen, att han verkligen tror dom fanns på riktigt, eller mer en sån "önska" grej som Loch Ness monstret, och han sa trotsallt det va mer det sist nämnde. Så får väl lära känna honom lite bättre. Om det bara blir vänskap är det jo inte helt fel heller;)

Ja ser de inte själva att de skjuter sig i foten med att beklaga sig över att det är svårt att komma på något att skriva, att de varit på sidan i X år och att det spelar ingen roll vad man skriver/alla är så ytliga bla bla bla...

Få orkar väl inleda en kontakt med att försöka motbevisa och "trösta".

Jag blir däremot glad över presentationer av personer som verkar ha en positiv livssyn och skriver något om saker de tycker om att göra, det behöver inte vara långa presentationer, men jag vill gärna få känslan att det är en person som inte hänger upp ansvaret för sin egen lycka på att andra.

Kommer att tänka på andra extremen också - någon som är så uppfylld av sin egen förträfflighet och beskriver den så detaljerat att det inte finns utrymme för att fråga något mer. Vem var det som nyligen citerade en helt makalös presentation/meddelande som gick ut på ungefär Skyll dig själv om du inte nappar på det här? Den var så himla rolig. :D

I rest my case nu...

"intresserad av en sensuell 19 åring? Om du vill testa att ha yngre och vild KK så är jag nog rätt kille! Jag är sexuellt dominant och du kommer få en dominant sex upplevelse med mig."

Nitton år. Tänk vilka oceaner av livserfarenhet som ligger bakom det sensuella och dominanta (hur det nu går ihop, nån creepy mr Grey-historia kanske)
Ha ha, så söt. :love:
:D

Åh.. jag skulle älska att träffa på någon som sa det... :D
Det blir träff ikväll :D man måste också jo också ta tag i sig själv ibland och inte dömma så himla hårt (jag vet hur kritisk jag kan vara). Jag är själv en drömmande person, och denne snubbe ser bra ut (och lång!), snäll och intelligent, så klart han förtjänar en chans! Hade dock varit lite deal-breaker om han 100% va övertygad om drakar finns, då hade jag inte kunnat ta honom på allvar :laugh: han håller dessutom på med musik, och extra knäcker med lite gigs då och då, tycker jag är stort pluss :p älskar folk med passion. Kanske han har en nördig vän jag kan skicka din väg? :up::p

Presentation:
"Att beskriva sig själv är en sak som kan bli otroligt skev om man inte känner mig. så att se lära och känna måste vara bättre.
oavsett hur man vrider på det så passar man inte alla ialla fall,

Samma sak att beskriva ett utseende är väl upp till betraktaren att avgöra bild finns sedan resten får ni fråga om
tänker varken lägga ut storlek eller andra sexuella saker, tror inte ni kvinnor vill veta det ändå.

Att söka något här krävs det både fallskärm och flygcertifikat, har märkt att det inte spelar någon roll vad man skriver här för ingen läser det ändå.
Men skriv gärna jag berättar för dig sedan får tiden utvisa om det vart rätt."

Påminner om någon snubbe som hörde av sig när min profil va rätt ny, han skrev flera gånger och jag svarade inte. Sen fick jag ett mail med "som vanligt duger man inte :( " och jag tyckte synd om pojken (han va väl 23 om jag inte minns fel) så jag skrev lite med honom, men han pratade om han typ va självmords-benägen och saker, väldigt ocharmigt och sen verkade det som han försökte tjata sig till en date, för jag tyckte synd om honom, men slutade med jag skrev han borda söka hjälp hos professionella och få pratat ut om saker och att en dejting sida inte är rätt forum om man redan mår dåligt och inte tål att bli avvisad. Verkade väl som han hoppades på ett "pity fuck". han pratade om hur han va mobbad och att ensamheten "tog kål på honom". Jag tyckte jo synd om honom på riktigt, men fan tänker jag gå på en date med honom för det :angel:

Dagens dryga:

"Om mig: Jag sätter mitt mål först i livet, ser bra ut, framgångsrik och vältränad. Ung nog att göra det och gammal nog att göra det bra. Jag röker inte, är lättsam och har inte tid för drama eller känslomässig hysteri. Jag håller respekt, integritet, lojalitet och självständighet högt.

Om dig: Du är vacker, självreflekterande, snäll mot dig själv och dom du tycker om. Du har mål, drömmar och en plan för att nå dit. Du inte behöver inte mig för att känna dig hel även om jag gör dig barnsligt lycklig. Du fångar mitt hjärta och är min bästa vän.

Ps. Är sångare/låtskrivare, så vill du stalka mig lite, gå in på
www.xxxxx.se Ds."

Seriöst är där någon som går igång på sånt här?:banghead:

Det blir träff ikväll :D man måste också jo också ta tag i sig själv ibland och inte dömma så himla hårt (jag vet hur kritisk jag kan vara). Jag är själv en drömmande person, och denne snubbe ser bra ut (och lång!), snäll och intelligent, så klart han förtjänar en chans! Hade dock varit lite deal-breaker om han 100% va övertygad om drakar finns, då hade jag inte kunnat ta honom på allvar :laugh: han håller dessutom på med musik, och extra knäcker med lite gigs då och då, tycker jag är stort pluss :p älskar folk med passion. Kanske han har en nördig vän jag kan skicka din väg? :up::p
haha precis :D :up:

På en app som är relativt ytlig som tinder, varför har man en bild på en katt, motorcykel eller grill? Eller bilder med flera personer på, vem är det jag ska gilla? Iofs hade jag kunnat tänka mig att matcha med katten..

Man kan ju har rätt många bilder. Jag har bild när jag rider och en bild där jag står med två andra samt några till på våra mig.
Tycker det är tråkigare med bara fem badrumsselfies i olika vinklar .

Det här mailet fick jag idag.

IMG_0027_zpsykw0li8h.jpeg

Oh så intressant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
483
Senast: _Elly_
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 630
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 732
Senast: corzette
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka