Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaaa? Den var ny må jag säga! Åh, jag som var så glad för din skull att det verkat ordna sig så fint! Men det låter ju inte vidare sympatiskt att sätta ultimatum på det där viset, och använda dig som körlärare i utbyte mot dejter. :cautious: Nej, du är värd bättre!!

Vaaa? Den var ny må jag säga! Åh, jag som var så glad för din skull att det verkat ordna sig så fint! Men det låter ju inte vidare sympatiskt att sätta ultimatum på det där viset, och använda dig som körlärare i utbyte mot dejter. :cautious: Nej, du är värd bättre!!
jag ska inte vara för snabb men jag får prata med henne

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
483
Senast: _Elly_
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 626
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 732
Senast: corzette
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025