Vi har ingen humor och är bittra eftersom vi inte får sex.
Det också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan trösta dig med att det blev varken roligt eller begripligt trots ett färskt sexlivVi har ingen humor och är bittra eftersom vi inte får sex.
Jag kan trösta dig med att det blev varken roligt eller begripligt trots ett färskt sexliv![]()
Jag kan trösta dig med att det blev varken roligt eller begripligt trots ett färskt sexliv![]()
Han har nog aldrig haft ett riktigt Man-to-Mamma-Mu -samtalOm jag var ko skulle jag känna mig kränkt av att han sa att vi var jobbiga...![]()
Du är i smöretHon kontaktade mig i dag med!![]()
upp smörad över öronenDu är i smöret![]()
Du menar alla sura pissmärrar?
Vad kul att höra! (läsaJag tänkte bara berätta att jag numer är sambo. Jag blev faktiskt den i den här tråden som helt enkelt blev sambo utan att vara himlastormande, upp-över-öronen- förälskad.
Och det fungerar förvånansvärt bra, måste jag säga.
Gulliga fika-killen och jag hittade en drömlägenhet som vi köpte tillsammans och det är lite som att bo med en kompis. Och faktum är att jag faktiskt inte saknar något alls. Tycker t om att livet är toppen!![]()
Plötsligt händer detupp smörad över öronen![]()
Vart bor han någonstans? Började tänka, hoppas inte det är mitt exNorrmannen frågade precis om vi kan ses på söndag, men då är jag ju och hälsar på släkten![]()
Namnet börjar på S och slutar på E, enligt Tinder är han 28Vart bor han någonstans? Började tänka, hoppas inte det är mitt ex(eller kanske en förre detta kollega, jobbat med många norrmänd
)