Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hej på dig// hur mår du? XXX heter jag. undrar om vi kan bli vänner och kunna vi lära känna varann? 07x xxx xx xx" :confused:
Jag brukar knappt ge ut telefonnummer till folk jag känner :o
---
För övrigt, är HP segt för någon annan än mig? :/

Min planerade date blev faktiskt av fredag-lördag. Det var trevligt...men lite konstigt. Vi ska hålla kontakten och se om vi ses igen. Han visade inga drömprinstendenser än iaf ;)

Jag tänkte bara berätta att jag numer är sambo. Jag blev faktiskt den i den här tråden som helt enkelt blev sambo utan att vara himlastormande, upp-över-öronen- förälskad.
Och det fungerar förvånansvärt bra, måste jag säga.
Gulliga fika-killen och jag hittade en drömlägenhet som vi köpte tillsammans och det är lite som att bo med en kompis. Och faktum är att jag faktiskt inte saknar något alls. Tycker t om att livet är toppen! :)

Jag tänkte bara berätta att jag numer är sambo. Jag blev faktiskt den i den här tråden som helt enkelt blev sambo utan att vara himlastormande, upp-över-öronen- förälskad.
Och det fungerar förvånansvärt bra, måste jag säga.
Gulliga fika-killen och jag hittade en drömlägenhet som vi köpte tillsammans och det är lite som att bo med en kompis. Och faktum är att jag faktiskt inte saknar något alls. Tycker t om att livet är toppen! :)
Vad kul att höra! (läsa :meh::p) :up::up::up:

Fick kontakt med en kille i fredags, hade lite så där lagom konversation om inte så mycket. Skulle ju egentligen träffa en annan dejt på lördagen, men så blev det inte. Och igår kontaktade fredagskillen mig igen, vilket visade sig bli sms-kontakt till kvart över två inatt typ. Honom vill jag träffa live, men blir ju såklart rädd för att det inte alls ska kännas så bra som i skrift.... Jobbigt. Men ju för destu bättre, besvikelsen blir ju knappast mindre senare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 188
Senast: Palermo
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Youmeoh
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 626
Senast: gullviva
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
315
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka