Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sex med andra - kanske. Men onani - nej. Om jag frågade någon vad hans fritidsintresse var, och han svarade runk - då skulle jag tycka enormt synd om honom.

Kan du utveckla det? Jag grundar min åsikt på att jag aldrig någonsin sett någon kalla onani för ett fritidsintresse. Det är därför jag tycker att frågan "Varför skulle det vara ett fritidsintresse" är rimligare. Hur tänker du?

Jag tycker att stjarnhimmel hade ett väldigt bra svar på det. Något en tycker om att göra helt enkelt. Sen om det är vandring, hästar, bakning eller onani. Varför skulle det vara skillnad? Jag ser inte varför sex med andra skulle vara ett rimligt fritidsintresse men inte med sig själv? Så den får du gärna utveckla. Känns som att du har en lite skamsen inställning till onani.

Jag kan inte låta bli att komma att tänka på den här gamla godingen för övrigt: http://www.familjeliv.se/forum/thread/63386102-den-javeln-runkade/1 :D

Åh. Gode. Jävla. Gud! Tack för bästa gapskrattet på länge! :rofl::rofl::rofl:
"han säger att han vill spara sperman till mig"
rofl-4c.gif

OK, om @stjarnhimmel s runkkille är den människans fd sambo så har jag full förståelse för att han vill kolla först! :D

(Jag är dock egentligen inne på samma linje som @niphredil , han tänder på att berätta det. "tre gånger om dagen" är lite för specifikt för att bara vara info tycker jag. :laugh:)

Nja.. Det behöver inte vara torftigt.,,
Det lovar jag dig.. :) :up:

Jag har inte sagt att onani är torftigt. Däremot att utnämna det till sitt fritidsintresse - det tycker jag är torftigt.

Jag tycker att stjarnhimmel hade ett väldigt bra svar på det. Något en tycker om att göra helt enkelt. Sen om det är vandring, hästar, bakning eller onani. Varför skulle det vara skillnad? Jag ser inte varför sex med andra skulle vara ett rimligt fritidsintresse men inte med sig själv? Så den får du gärna utveckla. Känns som att du har en lite skamsen inställning till onani.

Nej, det har jag inte. Jag skrev nyss att det är fullständigt naturligt och något som 98 procent antagligen gör.

Jag har redan förklarat varför jag tycker att min fråga var rimligare: jag har aldrig hört någon vara i närheten av att utnämna onani till sitt intresse. Borde man då inte ange det som intresse i sin profil? Jag tycker att den förklaringen räcker. Det här börjar kännas som en sån där buketypisk men orealistisk plocka ner allting i atomer-grej. Såna ligger ofta långt från verkligheten.

Aha.. Han går igång på att prata om det.

Nu har det varit många olika bud här... Det var ju spännande...:D
Jag tror också att han skryter lite. Vill framhäva sig själv som världens tjur, en MAN med starka drifter som inte bara kan utan behöver ha sex flera gånger om dagen. Och gärna nämner det lite i förbifarten som om det inte vore konstigt alls. Han kanske vill framhålla sig själv som viril och Manlig och sedan titta frågande på dig när du svarar med ett "oj" (om du nu gör det). Lite översitteri tycker jag. I själva verket kanske han inte alls fixar det 3 ggr om dan, speciellt inte med en partner... :angel:

Eller också är han bara otroligt rättfram.

Måste fråga en sak.
Jag fick ett mejl från en person som jag mailat till för jag gillade hans profil. Fick svar om att han ville inleda med sex och sen se om det blev förhållande. Jag förklarade att jag inte var intresserad av det utan vill ha relation först och ta sex som det kommer. Sen tog han kontakt igen och vi mailade lite.
Då skrev han att det inte är problem att göra som jag vill dvs vänta ngt med sex...Men att han är en sexuell person och behöver runka tre gånger om dan. Men om jag inte har problem med att han får göra det så kan han vänta hur länge som helst..,

Alltså.. Varför skulle jag bry mig om hur mkt han runkar? Ens om vi hade ett förhållande?
Om det inte är så att han aldrig vill träffa mig eller aldrig vill ha sex med mig för att han är upptagen med runkandet.Brukar folk ha åsikter om hur mkt partnern runkar?
Det där låter som nån som letar efter anledningar att prata om sex ---> när du inte biter på att han vill ha sex först så måste han liksom ta upp onani och att han är en sexuell person för att få fortsätta prata om sex.. Jag vet inte ens om jag köper att han är ute efter något seriöst förhållande alls det verkar som om han mest är sugen på att ligga och så "får man se sen om det blev ett förhållande" och det händer inget mer än att man ligger lite till..... Han verkar som en av de där som desperat vill ligga och säger vad som helst "jamenvisst vi kan klättra Mount Everest först så runkar jag under tiden tills vi har sex däruppe på toppen"

Tyvärr!!!

Hur många tycker jag ska träffa runkkillen?
Varför/ varför inte?
:D
Jag gillade hans presentation och det var jag som tog kontakt med honom..

Hur många tycker jag ska träffa runkkillen?
Varför/ varför inte?
:D
Jag gillade hans presentation och det var jag som tog kontakt med honom..

Jag tycker det låter gränslöst att berätta om det på det sättet. Men träffa du honom, han kanske är ett kap.

Fast jag tycker du ska vara beredd på hur det kan vara att ha en relation med någon som har ett så stort intresse/hobby (jämför med hästar). Han kommer tillbringa många timmar i sitt hobbyrum där han onanerar länge och kvalitativt. Kommer lägga en mindre förmögenhet på diverse sexleksaker, för att inte tala om tiden att leta efter dom, och prova ut dom! Sen när du vill ha en mysig hemmakväll, ja då sticker han till klubblokalen och träffar likasinnade där de diskuterar onanins ställning i samhället, samt bedriver gemensam sådan.

För att inte tala om han skulle vara så seriös att han börjar tävla :cautious:

Jag tycker det låter gränslöst att berätta om det på det sättet. Men träffa du honom, han kanske är ett kap.

Fast jag tycker du ska vara beredd på hur det kan vara att ha en relation med någon som har ett så stort intresse/hobby (jämför med hästar). Han kommer tillbringa många timmar i sitt hobbyrum där han onanerar länge och kvalitativt. Kommer lägga en mindre förmögenhet på diverse sexleksaker, för att inte tala om tiden att leta efter dom, och prova ut dom! Sen när du vill ha en mysig hemmakväll, ja då sticker han till klubblokalen och träffar likasinnade där de diskuterar onanins ställning i samhället, samt bedriver gemensam sådan.

För att inte tala om han skulle vara så seriös att han börjar tävla :cautious:
... glöm inte julmiddagarna när @stjarnhimmel s mormor vänligt frågar honom vad han gör på sin fritid. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 222
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 630
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 646
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka