P
prallan
Härligt att du har hittat en så bra kille
Nu kommer du ju att trilla dit, bli kär och vilja bygga hus och skaffa barn med killen....
Tänk som det kan gå....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att du har hittat en så bra kille
Nu kommer du ju att trilla dit, bli kär och vilja bygga hus och skaffa barn med killen....
Tänk som det kan gå....
Hur många gånger om dagen runkar han?Han är 36 år. Är 196 cm lång, väger 100 kilo, har fast jobb, ordnad ekonomi, gott om vänner och egna intressen.
Fler frågor?
Inte fler just nu..Han är 36 år. Är 196 cm lång, väger 100 kilo, har fast jobb, ordnad ekonomi, gott om vänner och egna intressen.
Fler frågor?
Nä jag skojar .bison har tidigare i tråden gjort klart att hen inte vill ha ett SvenssonlivJag trodde du var ironisk/humoristisk, men du menade allvar alltså??
Han är 36 år. Är 196 cm lång, väger 100 kilo, har fast jobb, ordnad ekonomi, gott om vänner och egna intressen.
Fler frågor?
Ja, var hittade du honom?Tips tack
![]()
Attans då..Det är nog tveksamt faktiskt![]()
På Tinder. Han bor ju utanför mitt sökområde så det vsr en ren slump. Jag åkte tjänstetåg, dvs tåg utan resande och fördrev tiden med att kolla Tinder och så var han bara där
Så det är väl egentligen bara det, han bor tio mil bort och det är tråkig väg.
Å andra sidan bor han längd min bana så jag kan åka tåg dit.
Samt att han bor på ett av det ställena där vi har övernattningar = jag kan sova hos honom![]()
Jäsp.... Zzzzz zzzzzAttans då..
Jag trodde vi skulle träffas där när jag ska heja fram Runk-killen .,,
Om du inte fattat det än så är det en låg och skämtsam humor i tråden.Jäsp.... Zzzzz zzzzz
Har du massa rosa hemma?
Så då är han ju utseendemässigt det du gillade? Du gillade ju lite grövre?Han är 36 år. Är 196 cm lång, väger 100 kilo, har fast jobb, ordnad ekonomi, gott om vänner och egna intressen.
Fler frågor?
Du är fanimej obetalbar
Är lite chockad, förväntade mig någon med massa tatueringar och rakad skalle
Har du massa rosa hemma?
Det blev jag förvånad över... Vet inte varför.,,
/ mer intresserad av inredning än karlar..