Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror jag just blev dissad av grannen.
Jag gick ner för min trappa, han gick upp för sin. Jagas hej och log, han blängde på mig och muttrade något.
Ouch!
Jag som är lite uppklädd, fin i håret och allmänt snygg sådär eftersom jag ska träffa en kompis, blöhö :(

Blängde och muttrade? Vad stört :confused:

Han kan ju ha mått dåligt av någon anledning, varit tokstressad eller vad som helst. Eller så var han hungrig :D Är jag själv vrålhungrig så är jag inte speciellt trevlig och då spelar det ingen roll hur attraktiv person som säger hej till mig när vi möts, jag muttrar bara "hej" och fortsätter vidare till närmsta ställe där det går att få mat.

Han kan ju ha mått dåligt av någon anledning, varit tokstressad eller vad som helst. Eller så var han hungrig :D Är jag själv vrålhungrig så är jag inte speciellt trevlig och då spelar det ingen roll hur attraktiv person som säger hej till mig när vi möts, jag muttrar bara "hej" och fortsätter vidare till närmsta ställe där det går att få mat.
Jag är ett monster när jag är hungrig. Men ändå skulle jag aldrig blänga på min granne och muttra något (trots att han är en riktig pappskalle).

Jag är ett monster när jag är hungrig. Men ändå skulle jag aldrig blänga på min granne och muttra något (trots att han är en riktig pappskalle).

Det skulle utan tvekan jag, om andra fick för sig att ta kontakt. (Å andra sidan, för det mesta när folk tar kontakt med mig så är det "Jag vill hälsa på hundarna!" och så blir de jättestökiga och människorna vägrar ta ett nej. Är jag dessutom hungrig då... jag blir inte jättetrevlig direkt)

Det skulle utan tvekan jag, om andra fick för sig att ta kontakt. (Å andra sidan, för det mesta när folk tar kontakt med mig så är det "Jag vill hälsa på hundarna!" och så blir de jättestökiga och människorna vägrar ta ett nej. Är jag dessutom hungrig då... jag blir inte jättetrevlig direkt)
Ja fast här handlade det ju om att säga Hej. Då får man allt vara rätt oartig för att inte säga hej tillbaka utan istället blänga och muttra.

Om något verkar lite för bra för att vara sant, då brukar det ju oftast vara så... Amerikanen visar sig ha två barn sen tidigare. Ingen av dem bor med honom så egentligen påverkar det ju inte våra träffar, vi har ju ändå setts intensivt under två veckor och det har inte kommit på tal förren nu, men ändå, jag vill ju helst inte dejta någon med barn alls. Känns lite kluvet.

Framförallt: Hur kan man bara låta bli att nämna sina barn? Jag fattar inte.
Ja det kan man också undra faktiskt. Känns inte som en sån grej som man glömmer att nämna.. Har iofs dejtat en förut som ställde in dejter pga sina barn, men skyllde på annat. senare framkom det då att han hade barn och det var hans vecka och därför han inte kunde gå på dejt... (Jag visste alltså inte vid tillfället att det fanns några barn alls)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat fram och tillbaka flera månader. Vi har pratat om att träffas och sova ihop,äta middag...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: anonymys22
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 329
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 736
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 987
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck