Oj.. Vad naiv jag är..Nja, tror mer att det är brön = bröst och inte ben som det syftas på. Någon som vill komma på ens bröst.![]()
Skulle behövt dig då jag läste meddelandena jag fick på dejtingsidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj.. Vad naiv jag är..Nja, tror mer att det är brön = bröst och inte ben som det syftas på. Någon som vill komma på ens bröst.![]()
Nja, tror mer att det är brön = bröst och inte ben som det syftas på. Någon som vill komma på ens bröst.![]()
Han är blockad hos mig också nu, blev väldigt påstridig om att vi skulle träffas, han lämnade ut sitt nummer, och tyckte jag skulle komma hem till honom på husinspektion...
Undra om Bison slocknade eller ...Är grannen hemma och jag orkar hålla mig vaken längre än till sju ska jag fråga om han vill ut och gå med Rubenson.
Så får vi väl se om jag kan ta något initiativ eller inte.
Undra om Bison slocknade eller ...![]()
Aha! Nåja, på't igenHaha! Jag sov så gott i soffan och grannen var och lekte på anstalten![]()
Fast det kan ju bli lite jobbigt när man vill dumpa och det plötsligt blir mycket dyrare att bo![]()
Det där hade jag kunnat ge ungefär en miljon svar på, men tänker att det är bäst att inte lyfta på det locket och väljer att svara "Respektera mitt nej är du snäll".
så jag tycker han borde vara väldigt tacksam för det svar du gav.![]()
Aha!Nja, tror mer att det är brön = bröst och inte ben som det syftas på. Någon som vill komma på ens bröst.![]()
Du frågade väl om det var han som var apan?Jag fick ett humoristiskt meddelande som avslutades med jag har apa, häst och villa.
Det flirtade ordentligt med min barnsliga sida så jag var ju faktiskt tvungen att svara![]()
Alltså, jag brukar inte lägga mig sånt här på detaljnivå, men snart kommer han att tro att du spelar hard to get. Inte alla tycker att det är så sexigt.Ibland blir jag så himla trött på mig själv.
Bjöd in grannen på kaffe efter hans jobb. Han blev jätteglad och svarade gärna
Då kom jag på att jag ska åka till jobbet när han kommer hem så gick ju avboka.
Han måste ju tro att jag driver med honom![]()
Alltså, jag brukar inte lägga mig sånt här på detaljnivå, men snart kommer han att tro att du spelar hard to get. Inte alla tycker att det är så sexigt.
Jag tycker att du ska ta och förföra honom.