Integrera blogg på hemsida

-Remont-

Trådstartare
Jag vill ha min blogg på min hemsida, alltså så att inläggsrutorna helt enkelt hamnar där texten är normalt på alla andra sidor.
Så att man inte skickas till ett nytt fönster/sida.

Jag hittade någon som hade skrivit att via Blogger kunde man göra detta om man valde "hosta på egen sida" men inlägget är två år gammalt och jag hittar inget sånt hos Blogger.
Jag har just nu blogg via one.com som hemsidan ligger på, men är inte helt nöjd med det eftersom jag inte kan få fram någon statistik (eller så har jag missat hur man gör det för bloggen).

Någon som har några tips?

Sv: Integrera blogg på hemsida

Jag har bara kunnat hitta statistik som gäller hemsidan, inte bloggen?
Den för hemsidan är lätt att läsa...men jag kanske bara inte kollat den för bloggen?

Sv: Integrera blogg på hemsida

hmm svårt att säga eftersom man vet inte riktigt vad för bloggsystem de kör med

Wordpress är ju ett bra blogg verktyg men det följer inte med något bra analysprogram på köpet (inte då i alla fall) utan man fick installera det brevid som var gratis.

Tycker det borde finnas för deras blogg, annars får du skicka ett mail till dom och fråga.

Liknande trådar

Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser... 22 23 24
Svar
471
· Visningar
17 877
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan För cirka 11/2 år sedan kom jag i kontakt med CR och trivs väldigt bra med det. Det känns logiskt för mig. Jag red då för två olika...
Svar
14
· Visningar
1 638
Senast: ameo
·
IT & mobiler Alltså vilken sida att bygga och administrera en blogg på borde jag välja? Just nu har jag hemsidan på one.com så jag har även bloggen...
Svar
12
· Visningar
1 522
Senast: nilema
·
IT & mobiler lång historia kort. köpte en kanin av en uppfödare, fick sen bilder på kaninen som baby via mail. uppfödaren har lyssnat på en... 2
Svar
33
· Visningar
2 698
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka