Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Hintade du alltså medvetet till lyan, för att de skulle käka fel person? Högt spelat :D
Ja lite grann iaf. Nån dag eller två ;) Räknade med att bli siad rätt fort och sedan bli godförklarad av siaren. :p
Hade ju ingen viktig god roll. Rent av en svår roll. Lyckades ju trolla dig att rösta på bsf tex O_o

Varför ska lyan ha det enkelt för ? :angel: De kan gott bli osäkra och helst käka sin ledarvarg. Och det gjorde de ju:up:
 
Ja lite grann iaf. Nån dag eller två ;) Räknade med att bli siad rätt fort och sedan bli godförklarad av siaren. :p
Hade ju ingen viktig god roll. Rent av en svår roll. Lyckades ju trolla dig att rösta på bsf tex O_o

Varför ska lyan ha det enkelt för ? :angel: De kan gott bli osäkra och helst käka sin ledarvarg. Och det gjorde de ju:up:
Asbra jobbat! Kul också att lyan såg hinten men att ingen i tråden tog den som allt för sannolik :up:

Sjukt svår roll du hade dock, jag tänkte att det kanske var en ond roll först ;)
 
Och så tänkte jag ju att goda lyan skulle fatta att jag trollat en som röstade på mig att rösta på en annan som också röstade på mig. Tänkte det var det bästa jag kunde göra för att visa mig för dem :)
Smart tänkt, synd bara att ingen annan tänkte så :rofl:
Det blir säkert nya ”så gör alltid trollkarlen” (som att ängeln skyddar sig själv första natten)
 
Och så tänkte jag ju att goda lyan skulle fatta att jag trollat en som röstade på mig att rösta på en annan som också röstade på mig. Tänkte det var det bästa jag kunde göra för att visa mig för dem :)
Jag fattade att du var trollkarl! Eller hade dig som trolig trollkarl men inte säker ganska tidigt. Lite osäker på om du var ond efter rösten på mig, för jag tyckte du borde fattat att jag var bybo som hellre såg att jag lynchades än någon god specialroll. LenaH fattade jag var ond direkt efter jag lynchats, så irriterande att jag lynchats då och inte fick skriva det. Det första jag skrev i åskådarkonversationen tror jag var "LenaH ond?" 😅
 
Hörrni, jag ber om ursäkt för mitt plötsliga "frånfälle" men jag hade ju flaggat för att jag skulle bort och hade väl räknat med att lyan skulle käka @qitis så vi skulle vinna :D och när jag insåg att min telefon slutade funka i Åsarna (10 mil från Ljungdalen) så blev jag en aning stressad eftersom jag på morgonen innan vi åkte upptäckte att de käkat mig... :rofl:

Det är en sak att smita in på toa och leka, en helt annan sak att smita in på toa med någon annans lur och leka. :angel: :o

Inte förrän mitt på Flatruet (tog annan väg) idag på väg hem började min lur plinga galen. :D

Tack q för att du i själ och hjärta ändå alltid är ond :D och grejade segern åt oss! :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 854
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 763
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 560
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp