Interiör , Mandalaki

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare martha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 61
  • Visningar Visningar 5 333
sensumoctopustentaclenecklace_a_1_medium.jpg

Smäll av och dö så snyggt!
I jämförelse med en del annat var ju de där riktigt diskreta :up:

Nästan, det fanns inget på den sökningen, konstigt..? Fast alltså, jag ser ju gravstenar varje dag, på längden och tvären, jag hade nog inte reagerat så mycket om den där verkligen dök upp.

Kör du på den så tar jag en kitschig stegrande häst i verklig storlek:idea:

Om Buke bara får ett ord med i laget så slår jag vad om att min gravsten kommer att vara inslagen i blå plast :banghead:

Jag får nog göra slag i saken och äntligen skriva ett testamente - för att förhindra det.
Inte bara buke.... är det någon bukehistoria som jag brukar berätta live (t ex i fikarum eller i andra sociala sammanhang) så är det den om kvinnan som klagade på att hon fått hem en blå Micro när hon ville ha en vit..... :D

Inte bara buke.... är det någon bukehistoria som jag brukar berätta live (t ex i fikarum eller i andra sociala sammanhang) så är det den om kvinnan som klagade på att hon fått hem en blå Micro när hon ville ha en vit..... :D
Det märkliga är att när berättade den live, för att testa, i mitt fikarum, så skrattade folk inte särskilt. IRL uppfattas jag tydligen som en person för vilken det där är en självklar grej att göra.

Det märkliga är att när berättade den live, för att testa, i mitt fikarum, så skrattade folk inte särskilt. IRL uppfattas jag tydligen som en person för vilken det där är en självklar grej att göra.
Vissa saker är bara roliga i sitt sammanhang. Man kan tex vara väldigt rolig och underfundig i text på buke, men på annan plats på nätet skulle det falla platt, IRL skulle det kanske vara helt poänglöst, även om nu Björk kanske lyckats förmedla det roliga i den blå-plast-micro-händelsen. Om en sak ska vara rolig ska den vara i rätt tid och -överraskande. Jag kan kanske tycka blå-micro-skojset var roligt då, och nu-driver-vi-med-mandalaki/bläckis i en aldrig siande google-bildbombartråd är gjort ett antal gånger, det är inte samma grej idag. Var sak på sin plats, och det ger rum för nya roligheter.

Vissa saker är bara roliga i sitt sammanhang. Man kan tex vara väldigt rolig och underfundig i text på buke, men på annan plats på nätet skulle det falla platt, IRL skulle det kanske vara helt poänglöst, även om nu Björk kanske lyckats förmedla det roliga i den blå-plast-micro-händelsen. Om en sak ska vara rolig ska den vara i rätt tid och -överraskande. Jag kan kanske tycka blå-micro-skojset var roligt då, och nu-driver-vi-med-mandalaki/bläckis i en aldrig siande google-bildbombartråd är gjort ett antal gånger, det är inte samma grej idag. Var sak på sin plats, och det ger rum för nya roligheter.
Sant! Sen tror jag också att det spelar in vilken bild folk har av en. Vid den tiden på jag först berättade om mikron här kanske folk inte förknippade mig med såna megahjärnsläpp. Och då blir det ju lite kul bara av det.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 479
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: miumiu
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 637
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31