Intern kommunikation

keramin

Trådstartare
Har någon tips på ett verktyg jag kan använda mig av för intern kommunikation inom ett företag? Något som kan användas lite som en anslagstavla och bara kan ses av utvalda användare.

Vi behöver få ut information och kommunicera med varandra inom organistationen på ett sätt som inte är e-post och jag har ingen aning om vad som finns där ute, så alla förslag är välkomna.

Sv: Intern kommunikation

Facebook, hemlig grupp? Eller vill du ha nått som inte är internetbaserat utan mer som ett intranät?

Tyvärr går det inte med facebook eftersom det finns många som inte vill vara med. Tack för ditt förslag.

Vi har officepaketet så jag ska kolla upp detta, som jag inte kände till innan. Tack för förslaget.

Om det är för information/dokumentation snarare än chat så kan nån Wiki vara bra.

Jag tänker lite som en anslagstavla där man kan lägga upp aktuell info digitalt. Vi har gemensamt utrymme för att spara dokument och polycis mm så det handlar inte direkt om lagring. Ser fram emot fler tips.

Tack, det ska jag kolla när jag har vilat upp mig lite med julfirande :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
752
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 560
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 618
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
18 856
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka