"Internet adressbok"?

S

Spider84

\"Internet adressbok\"?

Finns det någon sådan.
Jag har alltid tusentals av länkar (inte riktigt kanske... :D ) som jag sparar ner i Word och skriver vad de är om.

Finns det ingen typ adressbok som man kan ha så fort man öppnar internet där man kopierar in adressen och sedan skriver kort om vad det är för sida?

Tyckr att det borde finnas något sådant att köpa eller ladda ned. Annars kanske det borde göras? :confused:
 
Re: \"Internet adressbok\"?

Du kan väl lägga dom som favoriter. Där går det ju å göra mappar å byta namn på dem så man vet vad de handlar om!
 
Re: \"Internet adressbok\"?

Båda var bra idéer, men jag skulle fortfarande vilja ha en sak som ligger som icq:en gör.
Lätt att bläddra i och så, men ja, ja, man kan inte få allt man vill ha...tyvärr. :p
 
Re: \"Internet adressbok\"?

men om du väljer 'visa' -> 'favoriter', så får du ju en lista som är enkel att bläddra i osv i ena kanten av ie. fast det är kanske fortfarande inte vad du letar efter?
 
Re: \"Internet adressbok\"?

:D
Hehe nej. Visst är jag krånglig? Men jag får väl köra på det.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
7 974
Senast: WS6
·
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 544
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Fideli
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 570
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp