Intimdeo - jag känner mig faktiskt gråtfärdig

Men min och Tranis poäng var ju att det om en deodorant står att den ska användas på ollonet. Då är det irrelevant att det står att kvinnor inte ska ha den på slemhinnorna. Uppenbarligen är ju just den deon inte till för att förhindra svettlukt, utan just könsdoft.

Vill man förhindra svettningar i ljumskarna är det ju en helt annan sak än att försöka blockera naturlig könsdoft.

Det är ju två olika produkter.
den mot kvinnor skulle inte vara på slemhinnor.
den mot män kunde tydligen det.
 
Vad hela tråden handlar om är väl ganska svårt att definiera, men sogi beskrev sina upplevelser och erfarenheter av Deodoc, den produkt som första inlägget i tråden tog upp.

Det där Lovisaleonora uttryckte sin gråtfärdighet och nedslagenhet över Deodoc (inte Freshme som togs upp senare i diskussionen).

Du verkar uppleva att hela tråden handlar om Freshme och Trani tog upp hur dåligt det är med en deo som ska användas på ollonet.

Jag förstår inte riktigt varför det är så provocerande att någon upplevt en positiv effekt av en produkt som det uppenbarligen finns ett behov av.
 
Men grundtanken är att man tar bakterier från en annan människa som inte luktar speciellt mkt, och har en bättre balans på sina bakterier och överför till den som har obalans och luktar mkt.
Är det här verkligen något som används som behandlingsmetod? Var i så fall?
Eller är det något som forskas på?
 
Men poängen är, forfarande, att det finns en produkt som är till för att täcka könsdoft.

Nä, den är tänkt täcka unken svettdoft, precis som vanlig deo som man har under armarna är till för att täcka unken armsvettsdoft för de som har såna svettbekymmer.
 
Det där Lovisaleonora uttryckte sin gråtfärdighet och nedslagenhet över Deodoc (inte Freshme som togs upp senare i diskussionen).

Hur kan man INTE förstå nedanstående inlägg jag gjort redan på sida två?

Känner du VERKLIGEN PÅ FULLT ALLVAR att du är trovärdig när DU hävdar att JAG diskuterar Deodoc?!

Jag har pratat om intimdeo som företeelse, inte något speciellt märke. I trådstarten länkade jag till den som hårdast marknadsförs just nu, bl a genom Glossybox.

Men diskussionen rör I N T I M D E O som företeelse, inte just detta märke även om det fick klä skott just för att marknadsföringen är mördande runt precis den här produkten.
 
Hur kan man INTE förstå nedanstående inlägg jag gjort redan på sida två?

Känner du VERKLIGEN PÅ FULLT ALLVAR att du är trovärdig när DU hävdar att JAG diskuterar Deodoc?!
Jag har inte påstått att hela diskussionen handlar om Deodoc. Jag har hänvisat till ditt första inlägg där du bara tog upp Deodoc.
 
På ollonet? Har män problem med svettning från ollonet? Seriöst?
Jag tror fortfarande att Freshme är i linje med smaksatta kondomer och smaksatt glidmedel. Inte en en deo som förhindrar svett, utan just ger en annan doft.
Själv ser jag inget konstigt i att någon vill använda olika dofter/smaker vid sex.

Nu har jag inte provat just Freshme men kan föreställa mig att den ska användas på ollonet möjligen för att den har liknande effekt som Vicks blå och ger en tinglande effekt.
 
Tråden har legat i träda i ett antal månader. En användare skriver ett nytt inlägg om specifikt Deodoc.
Andra användare kommer med invändningar och hänvisar inte tydligt till att de menar någon annan produkt.
Jag förstår inte varför Sogi ska förväntas försvara andra produkter som Sogi inte tagit upp och inte ens verkar intresserad av.
 
Jag tror fortfarande att Freshme är i linje med smaksatta kondomer och smaksatt glidmedel. Inte en en deo som förhindrar svett, utan just ger en annan doft.
Själv ser jag inget konstigt i att någon vill använda olika dofter/smaker vid sex.

Nu har jag inte provat just Freshme men kan föreställa mig att den ska användas på ollonet möjligen för att den har liknande effekt som Vicks blå och ger en tinglande effekt.
Nej, det står att den tar bort obehaglig lukt från könet.
 
Jag har inte påstått att hela diskussionen handlar om Deodoc. Jag har hänvisat till ditt första inlägg där du bara tog upp Deodoc.

För det första är det grymt otrevligt och dålig netikett att kalla någon "den där" (se din tidigare adress till mig).

För det andra: vänligen citera mig där jag i min trådstart ens nämner Deodoc. Jag har i slutet av inlägget länkat till en artikel som tar upp fenomenet intimdeo, och där spejar på Deodoc. Men citera MIG där JAG tar upp Deodoc.

Tvärtom har jag genom hela tråden hänvisat till INTIMDEO och inte till någon specifik tillverkare.
 
För det första är det grymt otrevligt och dålig netikett att kalla någon "den där" (se din tidigare adress till mig).

Jag ser inte att jag skrivit "den där". Bara "Det där" i #326, med syftning på _det_ inlägget.
Det där Lovisaleonora... -> Det inlägget, där Lovisaleonora...
Om det är ett annat inlägg du menar, tala om vilket.

Nej, du nämnde ingen produkt med egna ord, men hänvisningen kändes för mig ganska direkt. Förklara gärna varför du lägger in en länk till en artikel om en produkt som du inte anser vara ett exempel på det du vill diskutera.

Jag har fortfarande inte heller påstått att du eller någon annan bara diskuterat Deodoc. Jag tog upp ditt inlägg med länken för att visa på varför någon annan användare kunde ha känt sig inspirerad att ta upp just Deodoc igen, oavsett vilka andra produkter som har diskuterats i tråden.

Ordet intimdeo verkar ju även kunna betyda flera saker - en deo med enbart lukt, en deo med svetthämmande egenskaper, så det blir ju lätt lite förvirrande.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp