Sv: Intressen

Läser
Målar (Man behöver inte vara duktig för att det skall vara kul att måla,finns massor med bra kvällskurser också om man är intresserad)
Pysslar i hemmet
Umgås med min son såklart
Pysslar med djuren
pysslar med mitt hav av krukväxter
Fikar och umgås
Spelar tv spel
Sitter vid datorn och säker på div intressanta saker
bara slöar med "göbben"
 
Sv: Intressen

Jag har brevvänner i USA, Kuba, Spanien (6), Belgien, Ryssland, Kroatien (2), Tyskland (3), Schweiz och Sverige (6). Det är en bra hobby eftersom man får träna på språk oxå. Lite knaggligt med spanskan men det går ju med ordbok och envishet... De i Sve., Bel. och Sch. skriver jag till på svenska - de övriga på engelska och spanska.
Dessutom kan det vá praktiskt om man ska ut och resa :angel:
Förresten fick jag ett från Italien som jag nog inte ska besvara, orkar inte med fler...
 
Sv: Intressen

Fritid???
Vad är definition av fritid egentligen?

Jag håller igång familjen och gården med hästar och får, räcker inte det?
 
Sv: Intressen

Vad gör ni på fritiden?
Jag känner för att göra något mer än att bara "vara" när jag är ledig. Men jag kommer då inte på något kul att intressera mig för och göra. Men nåt kul måste det ju finnas o göra, men vad?

Har ingen fritid höll jag på att säga... men jag är nog bra på att fylla den.

Familj, arbete, mina hästar, föreningsliv och hushållsarbete håller mig igång. Sen sitter jag här till fram på nätterna ibland, trots att jag borde gå och lägga mig.

Längtar ibland efter att få ha tråkigt. Då skulle jag: Läsa. Se på en TV1000 film mitt på blanka förmiddagen. Måla. Keramik. Få ordning i mina rabatter. Fika med väninnor. Hinna med ett yogapass innan frukost...
 
Sv: Intressen

På min fritid så går jag ut med mina greyhounds, ställer ut dom på utställningar, håller på med och rider mina islandshästar, umgås med min familj och mina vänner, läser och sitter vid datorn. :)
 
Sv: Intressen

Jag har tusen idéer på saker jag skulle vilja göra på min fritid om jag hade kunnat!
Yoga, träna på gym, ta skogspromenader, träna med hunden, rida, gå på massvis med kurser och föreläsningar, läsa böcker, "pyssla" med någon form av hantverk, göra iordning min trädgård, lära mig sy egna kläder, sjunga i kör, träffa kompisar, spela instrument, sortera upp och digitalisera mitt musikbibliotek, teckna/måla, laga mat, dansa, fotografera.

Just nu är jag dock i ett vacuum av total energibrist, minsta lilla sak känns oöverstigligt jobbig och jag har slutat med precis ALLT på fritiden, för det enda jag orkar (fast jag orkar inte ens det) är att jobba och åka hem och sova. OM jag någongång i framtiden kommer orka göra någonting igen så ska jag börja beta av min lista!
 
Sv: Intressen

Jag har lite svårt med definitionen av fritid. Är det tiden när man inte jobbar eller tiden när man bara gör saker man tycker om? jag lever nämligen efter ett moto att inte göra nåt jag inte gillar (utom möjligen betala mina räkningar)

Det här är saker jag gör om dagarna.
Rider och psslar med hästarna(ovanligt va?:))
tränar jyckar och åker på utställingar
pysslar med trädgården.
Går på gym och kör yoga bodeybalance och dansar lite afro.
Snackar i telefon, sitter på nätet, fikar, läser, sover,träffar vänner osv...
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
686
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
533
Senast: Ramona
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 886
Senast: Gunnar
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 395
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp