Intyg omgjort badrum?

silverblom

Trådstartare
För en tid sedan hade vi behöriga hantverkare som gjorde om vårt badrum. Dock fick vi aldrig något papper på det mer än räkningarna. Behöver man något intyg på att det är korrekt gjort? tänker om man skulle sälja huset?

För en tid sedan hade vi behöriga hantverkare som gjorde om vårt badrum. Dock fick vi aldrig något papper på det mer än räkningarna. Behöver man något intyg på att det är korrekt gjort? tänker om man skulle sälja huset?
Kontakta hantverkarna och be att få ett kvalitetsintyg/våtrumsintyg. Ni ska ha ett ex och det andra ska de lägga in i en databas hos BKR/GVK/MVK

Den här blanketten använder badrumsfirman som jobbade åt oss:
kvalitetsdokument.png

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Myzan87
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
728
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka