iPod frågor!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alvin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 648
A

Alvin

Tänkte höra här om någon vet något om iPod Nano Chromatic? Funderar på att köpa den, men självklart hittar jag inte svaren jag söker på diverse hemsidor så jag ställer frågorna här istället. Alltså, måste man ha en apple dator för att kunna ladda över låtar, filmer foton? Och, visst är det så att man laddar över filmer från datorn till iPoden, inte att man måste köpa filmerna via apples hemsida eller något sådant som kostar?
Och sist, är det någon som har den och kan berätta om den är bra eller dålig? :D

Sv: iPod frågor!

Du behöver inte ha en Mac, däremot måste du ha programvaran iTunes (vilken är gratis).
Filmer måste man konvertera för att kunna spela upp dom på iPoden, men man måste inte köpa dom från Apple.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 443
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 288
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 663
Senast: vtok
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka