iPod Shuffle problem

Capel

Trådstartare
Fick i present en iPod shuffle.. ingen instruktionsbok och jag hittar ingen vettig sida som förklarar - HUR LADDAR MAN IN MUSIK OSV på denna???:eek:

Jag har lyckats att ladda ner - dvs då tankade jag hem en ljudfil från P3 och på något sätt fick jag ner den på min iPod men jag har bara lyckats EN gång.. Får varken dit några nya filer eller kan ta bort den gamla..

Någon som har tips hur man gör??? eller kanske kan länka till någon sida där jag kan läsa mig till detta?? Jag fattar verkligen inte hur/vad jag skall göra..:confused:

Sv: iPod Shuffle problem

Itunes används för att synkronisera/föra över musik. Finns videoinstruktion på hemsidan. Annars rtfm? (Eller får man inte ens med en sådan nu för tiden?)

Sv: iPod Shuffle problem

Jo, så långt har jag kommit att jag får upp Itunes men sedan?? :confused:

Jag får kolla på videolänken.. får se om jag fattar mer när jag glott på den.. Tackar!:)

rtfm????:cry: .. inte ens det fattar jag.. Ni ser ju vilken nivå jag ligger på.. inte undra på att jag inte får min shuffle att funka.. :eek:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 947
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 301
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 333
Senast: Sezziyanen
·
Äldre Alltså, allvarligt talat nu!!! Och ja, jag får använda många utropstecken nu!!!!!!!! För nu har månen trillat ner på solen och svimmat...
Svar
6
· Visningar
3 767
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka