Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns en pytte bruksanvisning med som det typ står hur man sätter i sladden och laddar batteriet, litegrann om hur man sätter dit musik. Sen hänvisas man till apples hemsida (som dessutom var på engelska), men det var så rörigt och det jag hittade var om hur man köpte film på itunes där ngnstans och sedan satte dit. eller så är det bara jag som är väldigt oteknisk
Har inte ipod video jag har en mini, men kan tänka mig att det är som att ladda in musik från CD-skivor.
Alltså man bara matar in dvd-filmen i datorn. Sedan kommer det upp fönster med alternativ som du kan göra. Bland de olika alternativen (när det gäller musik i alla fall) så finns det "importera spår" när man väljer det så startar iTunes att kopiera in musik från skivan till ipoden.
Sen bilder vet jag inte men det gör nog min bror efetrsom han har en nano, kan fråga honom när han vaknar
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler
Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...
Hästmänniskan Jag skulle dra öronen åt mig massor om ägaren inte rider först. Var ytterst försiktig att sätta dig på en provridningshäst utan att sett...