Bukefalos 28 år!

Isafold Safir?

Sv: Isafold Safir?

Kosmoskatten skrev:
Åh, vill också ha en sån :bump: Det är den skönaste sadel min rumpa någonsin suttit i....
Har hon ingen hemsida? Det trodde jag alla hade nuförtiden :angel:

Pratade med A-M på VM, hon har hemsida:

www.isafold.nu

skrev upp det, men nu tycks den inte fungera?

Någon som vet?
 
Sv: Isafold Safir?

Pratade med A-M på VM, hon har hemsida:

www.isafold.nu

skrev upp det, men nu tycks den inte fungera?

Någon som vet?

Det kommer att BLI en hemsida på den adressen :D ha tålamod!

Hon var bara tvungen att sno namnet/adressen innan någon annan gjorde det och sen tar det lite tid att fixa sidan.
Men innan jul så....kanske!
 
Sv: Isafold Safir?

Å, tack!! Tänkte jag hade uppfattat allt fel!
 
Sv: Isafold Safir?

Åh, vad kul att hon tänker fixa en hemsida :) Jag är ruskigt sugen på att beställa en sadel, får se hur länge jag orkar hålla mig...
Det är ju lite leveranstid på dom också...
Men pållen är ruggigt kräsen, så det hade varit kul att få testa en sadel på honom först - dom är ju inte gratis direkt.
Har du bestämt dig för köp än förresten? :angel:
 
Sv: Isafold Safir?

Sadeln är ju så underbar! Kan man bli kär i en sadel så är jag definitivt det ;) Fast å andra sidan kan det ju vara hästen som gör skillnaden, eller hur Tim? :)
 
Sv: Isafold Safir?

Ja, jag fick ju rida i en och sedan provsatt jag hos A-M, o det BLIR en sådan sadel!! Måste bara få ihop 10 000:- innan jag beställer, så hinner jag nog få till resterande :-0
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: tessan.g
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 255
Senast: nullo-modo
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 824
Senast: Valle
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp