Islandshästklubb

S

Sweet

Har ju precis köpt islandshäst och ska bli medlem i en klubb tänkte jag, de som är närmast är Stigandi (alingsås), Frigg (skaraborg) och Fákur (borås).

Någon som är medlem i någon av dessa klubbar som vill berätta lite? Är det trevliga människor, bra kurser/aktiviteter, bra träningsmöjligheter, tävlingar?

Tacksam för svar! :bow:
 
Sv: Islandshästklubb

Jag är inte medlem i de du räknar upp men i Djarfur.
Men alla klubbar har säkert lika roiliga och påhittiga människor som min. Brukar va en härlig mentalitet och sammanhållning :D
 
Sv: Islandshästklubb

Får väl kontakta klubbarna och se om man kan komma på "studiebesök". :D
 
Sv: Islandshästklubb

Bor du i ett gränsland är det inget som hindrar att du är med i flera klubbar :idea: Du betalar bara medlemsavgiften till SIF en gång och den är ju den större delen.
 
Sv: Islandshästklubb

Blev det Tibra du köpte?
Lycka till i framtiden och välkommen i gänget!

/Malin
 
Sv: Islandshästklubb

Tack, tack! :)

Ja, det blev Tíbrá, en underbar häst med kanonpsyke! :love: Gick på transporten utan minsta problem och stod som ett ljus och åt hö i 36 mil. :)

Är bara tvungen att sätta in några nytagna bilder på "öket" som så många här på forumet tyckte såg aldeles förfärlig ut... ;)

Fin galopp!
Trav
Kastar med huvudet
 
Sv: Islandshästklubb

I samma veva som du skulle kika på din nyköpta. Så "ramlade" jag över ett 2-årigt islandssto. Det blev köp för min del också, och jag är jättenöjd.
Är så kul att jag också fått kontakt med uppfödaren, och kan fråga henne om ditt och datt :-)

Lycka till oss båda med våra nya isisar :-)))
 
Sv: Islandshästklubb

Kan rekommendera Landi som har ett stort "upptagningsområde"
brukar ha en hel del aktiviteter,tävlingar,kurser mm. :smirk:
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 305
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Vad föredrar ni att dricka för alkoholfritt på fest? Jag ska köpa med mig alkoholfritt för egen del till en fest på lördag och funderade...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 262
Senast: mamman
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 442
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 691
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp