iTunes funkar inte! Hjälp!

Bonita4

Trådstartare
Jag hade min iPod i datorn på laddning över natten, så nu när jag ska lyssna på musik i iTunes så kommer det inget ljud!
Ljudet fungerar i övrigt på datorn, men inte i iTunes. Har prövat att starta om datorn osv men det funkar ändå inte.

Någon som har några tips?

Sv: iTunes funkar inte! Hjälp!

enklast kanske är att installera om programmet. Självklart jobbigt att lägga in all musik igen, men om det inte fungerar fast att du startat om datorn så är nog en ominstallation bäst.

Har du tagit ur ipoden på rätt sätt? Man ska helst inte starta om datorn med ipoden i och inte sätta i ipoden när datorn fortfarande är i vila.

Vet inte vad de är för fel, men om ipoden var i när du startade om skulle jag koppla ur den och stänga av itunes och prova starta om igen!

Hoppas det funkar.

Det jobbiga var att datorn gick in i vila över natten, för att spara på el.. Det kan alltså ha hänt någonting då?

Datorn går alltid i vila själv, Ipoden slutar ladda sig när datorn går i vila och då går ipoden också i vila. Har du kopplat ur ipoden nu? Prova koppla ur den i så fall och starta om datorn igen.

Jag har haft min ipod i över natten många gånger innan och det har inte hänt någonting bara man kopplat ut på rätt sätt. Däremot ska ipoden inte vara i när man startar om datorn för då händer det lite spooky grejer!

Är det en mac du har?

Den är urkopplad sedan länge och datorn är omstartad flera gånger..

Skumt!

Pappa sa nått att om du har Vista finns det något program som kan hjälpa dig att få ljud utan att installera om allt.. Men han vet så klart inte vad de heter! Sen är han inte så bra på PC tyvärr, vi kör Mac!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 420
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 751
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka