IVAR bokhyllor

MJLee

Trådstartare
Jag håller på att sätta upp IVAR bokhyllor men hittar inte de små beslagen man sätter fast dem med, och det står inte något serienummer när jag behöver fler. Kan inte ringa IKEA och fråga. Någon som har ett telfonnummer/chatt där man kan fråga vad de heter?

Hjälp, hjälp
 
Jag håller på att sätta upp IVAR bokhyllor men hittar inte de små beslagen man sätter fast dem med, och det står inte något serienummer när jag behöver fler. Kan inte ringa IKEA och fråga. Någon som har ett telfonnummer/chatt där man kan fråga vad de heter?

Hjälp, hjälp
Du menar pluttarna man stoppar i hålen och som hyllorna vilar på?

Kan du inte chatta med IKEA om telefon inte funkar?

(jag tappade bort ett gäng och min far sågade till nya av en metallstav :D )
 
Du menar pluttarna man stoppar i hålen och som hyllorna vilar på?

Kan du inte chatta med IKEA om telefon inte funkar?

(jag tappade bort ett gäng och min far sågade till nya av en metallstav :D )

Ja! Det var vad jag ville ha. Och jag hittar varken chatt eller telefon till IKEA, men nu lyckades jag tack vara drottning av google @cewe hitta artikelnummer och skickat efter fler pluttar. Förutom att det verkar ha fastnat och meddelat att de behandlar i 1 timme
 
Ok, får mina pluppar. Men fasiken också jag behöver beställa ett Bekant skrivbord som väger fruktansvärt mycket och det behöver komma till ytterdörren, men de håller på att dränera runt mitt hus och verkar aldrig bli klara :banghead: och frågan är om IKEA kan leverera till ytterdörren då. Suttit i chatt med dem länge - de kommer att behöva gå ca 40 m till ytterporten så IKEA kan inte garantera leverans. Jag vet att de kan få upp eländet till min ytterdörr eftersom de gjort det en gång för många år sedan.
 
Nar jag behovde sadana "pluttar" till mina gamla bokhyllor gav de mig en pase med massor nar jag fragade efter dem pa IKEA har i Portland. :p
 

Liknande trådar

Skola & Jobb En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: LovingLife
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 154
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp