Izor mötte en Afghan (Bildbomb!)

Sv: Izor mötte en Afghan (Bildbomb!)

Då tillhör hon nog kategorin "för mycket päls" ;)

Tittar du på foton på afghaner så ser du att alla är korthåriga på ryggen. Lite charmigt tycker jag. Samtidigt är det ju inte konstigt att hundar har olika mycket hår på olika delar av kroppen - det är ju vanligt.

Pratar du mer med dem någon dag så skriv vad du får veta - jag blir extremt nyfiken av sådant här! :D

Sv: Izor mötte en Afghan (Bildbomb!)

Jag förstår vad du menade, tar inte illa upp.
Trots den myckna pälsen är hon rätt graciös av sig, speciellt när hon "sopade" till lilleman.;)
Synd att vi stod vid en väg, hade det varit inhägnat område hade de fått springa lösa, fast då hade väl Izor inte haft en suck, hon är ju trots allt större och vinthund.:)

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 538
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
227
Senast: geting
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 035
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31