Jacson va spooks väst

myzzan

Trådstartare
Vad är skillnaden på dessa västarna förutom priset? Har länge tittat på spooks västen och ser varm och go ut! Men har jacson västen med höga kragen, så vad är skillnaden
 
Vad är skillnaden på dessa västarna förutom priset? Har länge tittat på spooks västen och ser varm och go ut! Men har jacson västen med höga kragen, så vad är skillnaden

Hur varm och go är spooksvästen ? Är det som den ser ut varm eller den är tunn
 
@myzzan Spooksvästen är varm och mysig. Jag som är riktigt frusen använder den ner till nollgradigt med fleecetröja under utan att frysa.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 160
Senast: JennyLz
·
Utrustning Jag är på jakt efter en tjockare väst att ha till ridning, alltså steget över de klassiska lättviktsvästarna. Ungefär som de äldre...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Cavallo
·
Utrustning Ni som rider med säkerhetsväst, vad har ni för vinterjackor? Min har gått sönder, och jag behöver skaffa en ny. Det finns inte något...
Svar
6
· Visningar
1 007
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 339
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp