Bukefalos 28 år!

Jämställdhet och sambo..

Fast nu är det jag som tröttnar, inte mina partners.
Jag betvivlar att jag skulle trivas med dig så tillvida att du inte råkar vara en galen ryss som super, slåss och är allmänt jävlig.

Det är ju det jag menar. Att du tröttnar för att de inte tillfredsställer dina behov.
 
Att leva utom äktenskap är destruktivt. Att man inte skulle anpassa sig var nog bland det dummaste jag har hört. Eftersom det leder till destruktivt leverne.

Utveckla gärna hur mitt leverne är destruktivt? Jag har valt att inte gifta mig och väljer att bara upprätthålla relationer där jag inte behöver ljuga eller mygla om mina åsikter.

Sätter mig här och väntar så länge.
 
Nja, Sverige är mångkulturellt numera. I vissa kretsar är det onormalt att ha bikini på badstrand samt onormalt att inte säga till frun att skyla sig om hon skulle ha det.

Samtidigt kan man fråga sig varför de traditionellt svenska värderingarna skulle vara överstående de nysvenska. Hur ska vi förövrigt lyckas med integration om vi svenskar inte accepterar annat än traditionellt svenska värderingar?
Wow - snyggt ålat! :rofl:
 
När jag gick på gymnasiet hade vi ett par killar i klassen som hade som mål att utöka sitt ordförråd och därför satt och pluggade in några nya ord ur ett uppslagsverk varje vecka, problemet var bara att ordförståelsen inte alltid gick in så det var en hel del lustiga formuleringar emellanåt, ungefär som att läsa det @Sander skriver.

Det man skriver behöver inte vara varesig korrekt eller begripligt, bara det låter pompöst. :up:
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 402
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 348
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 197
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 122
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp